Hop til indhold

Dansk Housewife Ikast

Featured Replies

• 1 month later...
Skrevet

Jeg besøgte hende i sidste uge og kommer helt sikkert igen.

Kontakten inden besøget var perfekt. Hun svarede hurtigt på mine beskeder, og alt var aftalt uden problemer. Ved ankomsten stod det klart, at det er en privat bolig, men den er indrettet, så hun kan modtage gæster på øverste etage.

Hun er en nydelig kvinde med en almindelig pæn figur. Hygiejnen var helt i top, kemien var god, og hun var meget behagelig at møde.

Vi startede med at stå tæt og nyde hinanden, hvilket jeg tydeligt fornemmede tændte hende. Da vi efterfølgende lagde os på sengen, var stemningen afslappet, og vi havde en rigtig god oplevelse sammen.

Hun var ikke selv den mest aktive, men det gjorde mig egentlig ikke noget. Jeg kunne tydeligt mærke, at hun nød situationen og satte pris på det, jeg gjorde.

Efterfølgende fik vi en god snak, hvor jeg kunne forstå, at hun fremover forventer at være tilgængelig mere permanent.

Alt i alt var det en rigtig god oplevelse, og det er helt sikkert en kvinde, jeg kommer til at besøge igen.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.