Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Nong har nu været tilbage et stykke tid, og jeg har allerede besøgt hende et par gange efter hjemkomsten.

Bliver altid modtaget af en smilende og imødekommende Nong, som er meget opmærksom på hvilke ønsker man kommer med.

Jeg er ikke til de helt unge piger, det er Nong da heller ikke, men 40+ og særdeles velholdt - Netop hendes erfaring er noget af det jeg sætter allermest pris på.

Jeg synes kvaliteten af hendes ydelser er høj, priserne er fair og stedet er pænt og rent og ligger med ganske diskret adgang, og fin mulighed for parkering i området.

Klar anbefaling herfra

https://annoncelight.dk/showad/244788

Redigeret af Kirneh86

Skrevet

Tilbyder hun noget udover massage? Annoncen indikerer intet i den retning og du fortæller heller intet! Så er det bare reklame for hende ?

Skrevet
  • Author
Mrking skrev, for 4 timer siden:

Tilbyder hun noget udover massage?

Du kan se tidligere anmeldelse her:

Skrevet

Jeg har også gennem tiden, flere gange læst mange positive anmeldelser af Nong.
Jeg kan kun fuldt ud give opbakning til denne søde kvinde.

Stedet er pænt og rent, og Nong er virkelig sød og imødekommende.

Både massage og sex er høj standard, og når man lærer hende at kende, og behandler hende med respekt, er der mulighed for rigtig gode oplevelser.
Der er tit også andre sød serviceminded piger på stedet.

Nong er virkelig pæn, sød, smilende og med et herligt grin, hun elsker at blive forkælet med en slikketur, og er efter min mening virkelig lækker.
Et besøg hos Nong kan varmt anbefales, hvis man ønsker en kvalitetsoplevelse.

https://annoncelight.dk/showad/244788

Skrevet

Kan der fortælles hvad b2b koster hos Nong?

Redigeret af Puk

Skrevet
Puk skrev, for 2 timer siden:

Kan der fortælles hvad b2b koster hos Nong?

Da hun ikke oplyser det på hendes annonce kan jeg kun sige at jeg altid bestiller en time med det hele og det er tæt på standard priser i Aarhus.
Jeg er så heller aldrig blevet præcenteret for et langt menukort med tilvalg.

Skrevet

Hej

Er der nogen der ved hvor ferievikaren Nana (der passede butikken mens Nong var på ferie) kan træffes?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.