Hop til indhold

Felina - hvordan ser hun ud? - Frederiksberg / Kbh.

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer.

Der er mange anmeldelser af Felina, og nærmest alle er positive. Men er der nogen, der kan sige lidt om, hvordan hun ser ud (ansigt), og hvordan hendes krop er? Nogle steder bliver hun beskrevet som buttet og andre steder som en krop, der er ti år yngre end hendes alder og pænere end på billederne. Kan nogen gøre mig lidt klogere på, hvordan hun rent faktisk ser ud? Jeg vil gerne besøge hende, men det er et must for mig, at hun ser nogenlunde lækker ud :)

Skrevet
paspa22 skrev, for 3 timer siden:

sige lidt om, hvordan hun ser ud (ansigt), og hvordan hendes krop er?

Hun er en flot latina med fine ansigtstræk og en ganske spændstig krop som har rundet 50! Ikke så høj, lidt curvy men ikke buttet. Jeg har ikke besøgt hende i år men tvivler på det har ændret sig...

Og så har hun noget af det frækkeste dirty mind i byen, besøg hende for det alene.

Skrevet

Billederne af hende i sort outfit, er helt klart de nyeste og mest retvisende. Du får meget for pengene hos hende 😀

Skrevet
  • Author
Hopper skrev, for 46 minutter siden:

Billederne af hende i sort outfit, er helt klart de nyeste og mest retvisende. Du får meget for pengene hos hende 😀

Altså som i meget volume af hende eller meget value for money?)

Skrevet

Jeg kommer der engang imellem og ja det er value for money. Har altid fået god og skøn behandling hvilket for mig er det vigtigste

selvfølgelig er felina ikke ung længere, men personligt synes jeg hun holder sig rigtig godt

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.