Hop til indhold

Trusler og afpresning på AL 💩

Featured Replies

Skrevet

Jeg er i dag blevet spammet på mail af en yderst “omsorgsfuld” mand, der tilsyneladende står tidligt op for at holde øje med, om annoncer på AL overholder retningslinjerne. 🙄

Han kalder sig T Petersen og starter stille og roligt ud med at fortælle, at han har anmeldt min annonce, fordi den angiveligt ikke overholdt reglerne. Kort efter udvikler det sig til beskeder om, at han har anmeldt mig til både politi og skat. 😅

Derefter begynder han at påstå, at billederne nok ikke er af mig, at det er strafbart med fængsel, og fortsætter med at google mit alias for at finde kvinder, han mener kunne være mig. Han sender billeder af en adresse, han tror tilhører mig, og skriver, at han vil kontakte “min udlejer” osv.

Alt sammen meget normalt og helt igennem afbalanceret adfærd, naturligvis. 👌🏽

Der er dog ikke hold i nogen af hans påstande, så enten keder manden sig voldsomt, eller også er det endnu et mærkeligt internet-kink. 🤷‍♀️

Uanset hvad vil jeg bare advare andre GP’er, der annoncerer på AL, om denne person.

Pas på jer selv derude ❤️

Skrevet
Anja40Horsens skrev, for 2 minutter siden:

Han kalder sig T Petersen

Tror vi godt kender platuglen og alle hans aliaser - bedst helt at undlade at kommunikere med ham - men det kan være svært som ny glædespige ikke at falde i og give ham enkelte oplysninger, han så kan fornøje sig med.

Men det ville da være dejligt om han endelig anmeldte nogen til politiet - så kunne vi måske endelig finde ud af hvem manden er og få ham anmeldt ;-)

Skrevet

Hej Anja

Vedkommende, er beskrevet i utallige tråde herinde. Søg på trådene hvis du keder dig...

Mener der er nogen piger der har samlet materiale til politiet, men ved ikke om det er blevet til noget, men øjensynlig, har det ikke hjulpet, siden han nu har fundet dig/andre som ofre.

Lad endelig, vær at svare, ham...ignorer ham, han holder en fest, ud af det han sidder og laver....han prøver at lave det med os alle.

Gode råd:

Hemmeligt Navn og adresse hos Kommune

2 telefoner...Hemmeligt nummer!

Aldrig som i Aldrig, oplys hvor du bor til nogen.

Lad være med at parkere lige uden foran dit arbejdssted. (nogle mænd, har en ide om at følge efter pigen)

Har du brug for andre gode råd, er du/andre velkommen til at sende mig en pm, har været i branchen siden boerkrigen😁

Op med næbet, lad være med lad dig påvirke af tossen!👍

Skrevet
Anja40Horsens skrev, for 1 time siden:

Jeg er i dag blevet spammet på mail af en yderst “omsorgsfuld” mand, der tilsyneladende står tidligt op for at holde øje med, om annoncer på AL overholder retningslinjerne. 🙄

Han kalder sig T Petersen og starter stille og roligt ud med at fortælle, at han har anmeldt min annonce, fordi den angiveligt ikke overholdt reglerne. Kort efter udvikler det sig til beskeder om, at han har anmeldt mig til både politi og skat. 😅

Derefter begynder han at påstå, at billederne nok ikke er af mig, at det er strafbart med fængsel, og fortsætter med at google mit alias for at finde kvinder, han mener kunne være mig. Han sender billeder af en adresse, han tror tilhører mig, og skriver, at han vil kontakte “min udlejer” osv.

Alt sammen meget normalt og helt igennem afbalanceret adfærd, naturligvis. 👌🏽

Der er dog ikke hold i nogen af hans påstande, så enten keder manden sig voldsomt, eller også er det endnu et mærkeligt internet-kink. 🤷‍♀️

Uanset hvad vil jeg bare advare andre GP’er, der annoncerer på AL, om denne person.

Pas på jer selv derude ❤️

Stakkels dig.

Hvis man første gang oplever det med ham så er man lige lidt i panik og forskrækket. Godt du så skrev i forum og informere dig. 🫶🏼

Men han er en gammel ,,ven,, fra alle piger.

Uden ham ville mangler noget synes jeg nu efterhånden. 🌹🌹

I gården findes mange forskellige blomster, men den blomster er en særlig af slagsen og man komme ikke ud om at lægge mærke på den når man er aktiv på AL og EG.

Han gør ikke noget og kan dig ikke noget.

Bare ignorere eller skrev med ham når du kæder dig. Jeg fik nogen gang nogle underholdende dialog med ham. Eller hun? Vil vi nu enlige ud hvad for en pronomen han/hun nu har?

Mvh AmmaRose🌹🌹🌹

Skrevet
  • Author

@Gudinden med kæmpe patter

Ja, jeg har også modtaget flere mails fra personen efter mit opslag herinde 🤣

Jeg må indrømme, at jeg har svært ved at forstå, hvor nogle mennesker finder så meget tid og energi til at snuse rundt og skabe uro i andres sager 😅🌷

Forpokker… ensomheden må larme.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.