Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Det er nu femte gang jeg besøger Rocio, og jeg nyder det hver gang.

De seneste 2 gange jeg har skulle gennem Horsens, har Rocio desværre haft menstruation. Og da jeg er fan af give fransk, sprang jeg over.

For 14 dage siden gik turen så igen over Horsens, og f.... om hun ikke havde mens.. igen.

Denne gang lod jeg mig dog overtale til, at det kun var mig, der skulle forkæles. Jeg bookede kun en enkelt time mod de sædvanlige 1½.

Rocio og jeg hyggesnakker altid lidt først, så lige en tur i bad, og først der bliver uret startet.

Smag og behag er jo forskellig, men jeg elsker Rocios tunge bryster, kraftig brystvorter, topmaven og de brede hofter.

Vi starter med mig på maven, og hun pegger mig, laaaaaaaaangsomt og lækkert. Skifter lidt ud i størrelsen på dildoer, og ender til sidst med en strapon. Jeg ligger nu på ryggen og kan nyde hendes dejlige krop, mens hun knepper mig.

Jeg kender jo efterhånden Rocio, og ved at hun også godt kan li´ pegging.

Så jeg får hende lagt på ryggen og masserer hendes noget stramme hul.

Rocio har en svaghed. På et tidspunkt bliver hendes brystvorter så følsomme, at de ikke kan tåle mere berøring - øv.

Så jeg må nøjes med at holde om hendes bryster mens hun får finger i numsen.

Da jeg er klar vender jeg hende om, får gummi på, og tager selv en butt plug op.

Jeg arbejder mig langsomt op i hende, selv om hun er vanvittig stram, og det er lige før jeg kommer, inden jeg overhovedet er kommet ind.

Men det lykkes, og efter lidt tid åbner jeg for den flaske poppers jeg har med. Baauuuuuwww en eksplosion jeg kommer i.

Vi ligger omslynget lidt inden jeg trækker mig ud, og vi slutter af med lidt nusseri.

Igen en dejlig time sammen med en dejlig kvinde.

Sex: 10/10

Stedet: 8/10 (Privat lejlighed, diskret, men deles med en anden, der dog sjældent er hjemme)

Redigeret af Jack7500

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.