Hop til indhold

Søger moden kvinde Nordsjælland ?

Featured Replies

Skrevet

Hej

Nogen der kan anbefale en moden kvinde i Nordsjælland? Gerne 40+ og op og jeg søger helt alm. sex. Foretrækker at hun er dansk, men åben for alt hvis blot kemien er der.

Tak for input

Peder

Skrevet
Hr Lille Niels skrev, for 7 timer siden:

Kezia, nogen gange også sammen med Simone (som opgiver sin alder til under 40):

https://annoncelight.dk/showad/443840

tak for input og har haft set på Kezia og Simone og ser fristende ud. Men synes ikke der er nogle gode friske anbefalinger på dem men kan være jeg skal prøve en af dem snart.

Skrevet

Jeg besøgte de 2 damer for et par år siden. Og selv dengang var ingen af dem vist under 40....Så læg bare en 10 år til. De var sådan set meget søde begge 2, og gjorde hvad de kunne for at få mig i stødet...Men det var en ret broget oplevelse. Skulle jeg gætte på noget, så er de nok bedre til de mere brovtne typer, og ikke sådan en som jeg, der søger en mere personlig oplevelse. Men du skal i hvert fald forvente at virkeligheden ikke helt lever op til billederne....:-)

Skrevet
Hr Lille Niels skrev, den 12.5.2026 at 07:13:

Kezia, nogen gange også sammen med Simone (som opgiver sin alder til under 40):

https://annoncelight.dk/showad/443840

Jeg er ret sikker på at Simone er under 40 år.

Jeg besøgte hende for et par år siden, hun er helt fantastisk, og en af de bedste oplevelser som jeg har betalt for.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.