Hop til indhold
Martyren

Nøgne er vi alle ens......

Recommended Posts

Hvis vi forestillede os, at vi shinede ham op for en par hundrede tusind, ville han så ikke blive fin?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg citerer Anders Samuelsen fra Facebook:

"Venstre og Løkke har deres at slås med. Men ingen fedtspil herfra:

1. Lars er den dygtigste POLITIKER i Venstre.
2. Hans reformer i 2011 bringer ham i en liga OVER både Thorning og Fogh
3. Jeg håber for alle i Venstre at stormen snart er forbi - og politik igen kommer på dagsordenen: det har Danmark brug for.

Og så en vigtig tilføjelse:

Jeg har oplevet Nyrup, Thorning, Lene Espersen, Naser og andre toppolitikere i massivt stormvejr: de menneskelige omkostningerne for dem og deres familier er kolossale.

Det bør ingen glemme.

Alene at være vidne til det gør ondt - prøv så at forestille jer selv at stå midt i det. Ven eller fjende: det ønsker jeg ingen - og derfor deltager LA ikke de stormløb. De der skal stemme på os skal gøre det pga vores politik - ikke pga den type sager her.

Bedste hilsner

Anders"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er normal ikke enig med Anders Samuelsen i noget som helst, og det her ændrer overhovedet ikke noget ved det. At politikere er lige så griske og egoistiske som mennesker, kan jeg tilgive dem. Men at de er så dumme og hovmodige, at de gang på gang laver den samme fejl, er da til at få kvalme af.

Del dette indlæg

Link til indlæg

....... Og med den fesne kulør kan man vel egentlig godt forsvare at Venstres ledelse har spenderet en lille charterferie til Lille-Lars & co. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen, der har hørt om Lars nogen sinde har betalt noget til sig selv?

Nå bortset fra Lars lidt blakkede moral, så skal han da have det, at han som statsminister var mere politisk end både Anders og Helle.

Del dette indlæg

Link til indlæg

efter jeg så den her tråd læste jeg lige lidt på sagen... har ellers slet ikke gidet *gg*  men når den nu ligefrem er et emne herinde... 

manden har faktisk ikke gjort noget forkert rent praktisk.....  og nej - jeg er IKKE venstre-pige... så jeg er ikke pro LLR normalt...  

men hvis det er modtaget som gave eller personalegode, så indgår det som en del af det der skal beskattes og hvis den skat er betalt - som han siger den er - så er der intet at komme efter

og ideen om at han skal fremlægge beviser for korrekt selvangivelse er vanvittig....  han er ikke pligtig til at fremvise noget som helst og bør være højt hævet over den slags krav... 

det er KUN skat der kan kræve den indsigt - befolkningen skal holde snotten fra hans skatteindbetalinger

Så kan vi begynde at debattere det etiske i at give den form for personalegoder/gaver - men da venstre siger de har ændret deres modus på området - så er det jo svært at sige så meget... 

Jeg sidder lidt og tænker - hvor absurd kedeligt er danskernes liv mon blevet siden noget så inderligt irrelevant på den lange bane kan få folk op af stolen...  

Manden er - uomtvisteligt - en suveræn politiker.... var det ikke lidt vigtigere at se hvad han kan gøre FOR os i stedet for hvad vi kan gøre MOD ham ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Manden og hans parti, er dybt asociale og tænker kun på deres og "venners" eget bedste!

At venstre har ændret sig, betyder vel også at lignende kan have forgået for rigtig mange penge indtil nu.

Venstre er et liberalt parti, der med deres liberale tanker, rigtig gerne vil have den nederste del at befolkningen, til at blive nede i skidtet.

En rigtig stor del af Venstres indtægt, kommer fra staten, så selvfølgelig kommer det befolkningen ved!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Manden og hans parti, er dybt asociale og tænker kun på deres og "venners" eget bedste!

At venstre har ændret sig, betyder vel også at lignende kan have forgået for rigtig mange penge indtil nu.

Venstre er et liberalt parti, der med deres liberale tanker, rigtig gerne vil have den nederste del at befolkningen, til at blive nede i skidtet.

En rigtig stor del af Venstres indtægt, kommer fra staten, så selvfølgelig kommer det befolkningen ved!!

Manden vil beholde en marginalskat på 56 %. Det kan jeg garantere dig for, at der ikke er mange af hans "venner" der synes er særlig fedt. Og det er omtrent lige så liberalt, som jeg er asiat.

Har du for øvrigt bemærket, hvor musestille politikerne tilhørende andre partier har været under det her spektakel. Dels er Venstre godt i gang med at kage rundt i det - det er nok en af grundene til stilheden. Mit bud på en anden grund er simpelthen den at det sgu foregår i alle partier. Thorning er rædselsslagen for, at de hitter på at gennemgå hendes tøjindkøb, og S finder det derfor klogest at klappe i.

Som Jasmin  skriver så er det temmelig barokt, at diskutere en skattesag, som ingen aner om eksisterer. Hvis skat rent faktisk åbner en sag kan det være det bliver interessant.

Del dette indlæg

Link til indlæg

efter jeg så den her tråd læste jeg lige lidt på sagen... har ellers slet ikke gidet *gg*  men når den nu ligefrem er et emne herinde... 

manden har faktisk ikke gjort noget forkert rent praktisk.....  og nej - jeg er IKKE venstre-pige... så jeg er ikke pro LLR normalt...  

men hvis det er modtaget som gave eller personalegode, så indgår det som en del af det der skal beskattes og hvis den skat er betalt - som han siger den er - så er der intet at komme efter

og ideen om at han skal fremlægge beviser for korrekt selvangivelse er vanvittig....  han er ikke pligtig til at fremvise noget som helst og bør være højt hævet over den slags krav... 

det er KUN skat der kan kræve den indsigt - befolkningen skal holde snotten fra hans skatteindbetalinger

Så kan vi begynde at debattere det etiske i at give den form for personalegoder/gaver - men da venstre siger de har ændret deres modus på området - så er det jo svært at sige så meget... 

Jeg sidder lidt og tænker - hvor absurd kedeligt er danskernes liv mon blevet siden noget så inderligt irrelevant på den lange bane kan få folk op af stolen...  

Manden er - uomtvisteligt - en suveræn politiker.... var det ikke lidt vigtigere at se hvad han kan gøre FOR os i stedet for hvad vi kan gøre MOD ham ? 

Hvornår har fjolset ikke gjort noget forkert?

Og hvad har manden, som uomtvistelig er en værre nasserøv nogen sinde gjort noget for mig eller mine?

Det er jo ikke hverken første anden eller tredje gang han bliver taget med snablen nede i fløden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er han 'uomtvisteligt en suveræn politiker'...øh.. Under hvilke kriterier??

Styring af Cop 15?

Styring af udgifter til privathospitaler?

Kommunalreformen?

...

Hvori består det suveræne??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tja, hvis man synes at det sommetider kniber med respekten når glædespiger omtales, tja.....så bliver det næppe mere respektfuldt når man skal omtale politikere fra partier man ikke selv stemmer på.

Personligt er jeg sgu ligeglad med de Benifits de enkelte politikere af forskellige årsager bliver tildelt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ok at han får gaver og personalegoder, vel og mærke hvis det havde handlet om en privat virksomhed. Men husk på at det bl.a. er skatteborgernes penge som har finansieret hans tøjindkøb til 152.000.- kr......og kontingentet fra menige venstre medlemmer .... Så kom igen Jasmin, det er bare ikke ok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ok at han får gaver og personalegoder, vel og mærke hvis det havde handlet om en privat virksomhed. Men husk på at det bl.a. er skatteborgernes penge som har finansieret hans tøjindkøb til 152.000.- kr......og kontingentet fra menige venstre medlemmer .... Så kom igen Jasmin, det er bare ikke ok.

hvis det var DF der havde forgyldt KT-D kunne jeg SERIØST ikke få ondt i røven...  jeg kan virkelig ikke få øje på at det er så stort et problem at en leder får personalegoder af det parti han tilhører...  

jeg ville ikke flippe skråt over at en lille bid at mit medlemskontingent gik til den der trods alt gør et af de største arbejder for det parti jeg tilhører...   og jeg har endnu tilgode at finde ud af hvorfor folk blander sig i hans affærer i form af en skattesag der ikke vedrører dem som om manden er kriminel

HVIS jeg tilhørte venstre ville jeg ikke have løftet et øjenbryn... og jeg ville på ingen måde have ytret mishag over partiets politik på området

men bevares - venstre har som følge af at så mange har så forfærdeligt ondt i røven ændret deres politik på området..  hvad er der så tilbage at diskutere ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

.... og jeg har endnu tilgode at finde ud af hvorfor folk blander sig i hans affærer i form af en skattesag der ikke vedrører dem som om manden er kriminel ...

Jamen, jeg var også en af dem, der var overbevist om, at Thorning ikke havde begået skattefusk.

Jeg var derfor også glad for, at Venstres formand kort før sidste valg straks rykkede ud og tog utvetydig afstand fra folks snagen i hendes skatte"sag".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Problemet er også, at nogle af partiets indtægter er fra staten, derfor er det ikke i orden.

En anden ting er, at når man er moralens vogter, så må man være indstillet på, at der bliver holdt øje med en, det er vel ikke så underligt?

Når man så hører venstres politiske ordfører, sammenligner det med hendes eksamens beviser, så er det da himmelråbende. Havde det været en bistandsklient der havde dummet sig, så havde venstre selv råbt op! Nej lad os få det fjols ud

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg respekterer at du, Jasmin, er villig til at sponsere Lars Løkkes tøjforbrug.

Men mine skatte-eller kontigentkroner skal absolut ikke finansiere hverken Løkkes, Thulesen Dahls, Thornings eller andre velaflønnede politikeres tøjforbrug. Det er en glidebane hen mod en grænse af moralske forhold som politikere, incl spindoktorer, skal være ekstremt varsomme med at passere....... I min verden......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...