Hop til indhold

Kan man bede om et bestemt outfit

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg er ret ny i alt det her og skal lige finde ud af at navigere i hvad man kan stille at ønsker.

Jeg har besøgt en enkelt GP før, hvor jeg havde et ønske til hendes outfit. Det blev bekræftet i aftalen, men desværre var det ikke virkeligheden da jeg dukkede op.

mit spørgsmål er derfor, hvor meget kan man egentlig ønske omfordele til outfit? Her tænker jeg fx. høje hæle, lange støvler, korte nederdele mm.

Skrevet

Det synes jeg godt man kan bede om. Naturligvis er det ikke alt den enkelte pige har, men så må man jo lede efter en der har.

Skrevet

Du kan altid spørge, men det er jo ikke alle, der har lårlange støvler.
Men ser du noget på billederne, som du kunne tænke dig, kan du sagtens spørge, om hun vil tage det på. De seriøse vil gerne opfylde dine ønsker i den retning.

Skrevet

Spørg pigen!

Jeg tror det er nemmest hvis hun har et fast 'repertoire' af outfits.

I starten spurgte jeg pigen før et besøg om hun ville møde mig i almindeligt tøj, som f. eks. hvis hun skulle på date.
Et par stykker gjorde det.
Men det gik senere op for mig, at det er lidt dumt - for så skal pigen slæbe en masse ekstra tøj med hjemmefra ...
Og så kan det udløse lidt af en 'tøjkrise' som een af pigerne sagde ... det er nu lidt sødt ... ❤️

Skrevet
Dop88 skrev, 1 time siden:

Det blev bekræftet i aftalen, men desværre var det ikke virkeligheden da jeg dukkede op

Det her handler ikke om dig, men om en pige som ikke hæder sin aftale.

Man kan spørge om alt, naturligvis inden for rimelighedens grænser. Men hvis ønsket bekræftes som en del af aftalen. Så handler det om hvorvidt pigen overholder aftalen eller ej. Og her blev du, desværre, lovet mere end hun kunne holde.

Den gode ville have sagt nej, eller du kan få dette istedet for. Men der vil altid være nogle som tænker går den, så går den.

Skrevet

Som sneræven skriver spørg
"Mød mig i det lingeri du føler dig dejlig i og stiletter" Det plejer at virke hos de piger, som har billeder af forskellg påklædning ... eller mangel på samme.
Sidst jeg var hos min favorit, da spurgte jeg ind til, hvad hun havde af ting og sager, da vi var færdige "Har du katteøre?" "Har du en dragt af fiskenæt"
Fiskenætte havde hun. Jeg har købt katteører til hende, så må vi se, hvad hun siger til det 😁

Skrevet

Ja, det kan du nemt, især hvis hun har det på, på hendes billeder. Sidste gang mit blik blev fanget af et outfit skrev jeg til hende om at tage det på, hun ville hvis det var kommet med til København, men andre gange har de bare skrevet ja, og båret det når jeg ankom, og så er der tredje gruppe der glemte det eller forvekslede det med et andet outfit i samme farve.

Men intet galt med at spørge, det hjælper jo også dem, at de ved at de allerede ekstra sexet, når du ankommer til mødet.

Skrevet

Der er ikke noget i vejen for at spørge, medmindre de direkte frabeder sig det. Men jeg vil antage at muligheden for at det så også sker er større hos de danske piger.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.