Hop til indhold
Memfis

Antal piger på Harmony

Recommended Posts

Kære Brødre

 

Jeg har nu gennem længere tid siddet og læst mange af jeres fine anmeldelser. Nu har jeg så besluttet at springe ud i FKK eventyret. Mit sigte er på Hamborg hvor man jo skal vælge mellem A eller Harmony. Jeg har læst indlæg der beskriver stedet og nævner antallet af piger på stedet. Jeg er klar over at det naturligt nå variere hend over ugen så jeg besluttede mig for at lave lidt reseach. Jeg har nedenfor listet alle de piger der står på menuen hend over ugen.

 

Til min store overraskelse er det stort set de samme piger hver dag og stort set det samme antal. Hvad der er endnu værre er at mange af de rigtig flotte (personlig holdning) slet ikke kommer på. Er der ugler i mosen eller er stedet ved at gå ned? Jeg kan ikke se de her 25-30 piger som nogle af jer nævner i jeres eller fantastiske beretninger.

 

Nå men jeg regner med at ramme Hamborg  onsdag eller torsdag i den kommende uge og håber da at løbe på et par danske ansigter der nede.

 

Memfis

Redigeret af Memfis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vist typisk at mange klubber og bordeller mv. i Tyskland - og også i Danmark godt kan lide at have mange piger i "stalden", så det ser ud af mere end det er - især har de det med at have nogle topdollar profiler, som desværre sjældent er på arbejde. Derudover kan de have svært ved at slette profiler, der er ophørt med at arbejde og nogle piger er bare på ferie i årevis eller tilfældigvis syge lige den dag du kommer  :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som Nille skriver, er det ikke alle pigerne, det er billede af. Og dem der ef billede af ksn være på ferie, fridag eller helt sluttet på steder.

Sidst jeg var på H var der fx to piger/veninder der havde deres første aften der. Var sammen med den ene, og det var fantastisk. Købte en time. Og da der manglede 15 min kom den anden ind på værelset, fordi hun savnede sin veninde, og hun deltog i de afsluttende løjer uden ekstra beregning.

Venligst

French

PS: prøver at ramme H onsdag eller fredag, hvid nogle har interesse i at mødes der. Kunne være sjovt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dagens oversigt på Harmonys side viser ret retvisende hvem der er på arbejde på dagen. Som French skriver kan der dog være et par flere eller færre på.

Samtlige piger på siden viser bare dem der har arbejdet der engang samt dem der er på ferie i en skøn sammenblanding. Den kan du ikke bruge til noget.

Det er ikke mit indtryk at klubben er ved at gå ned. Den er bare ved at finde sit naturlige leje i forhold til Atmos og de øvrige købesextilbud i Hamborg.

På en onsdag eller torsdag kan du ragne med 10 piger efter kl. 14.30 og 12-15 piger efter kl. 17. Pigerne har et lidt højere niveau udseendemæssigt og klubben er mere lækkert indrettet end tilsvarende mindre FKK klubber. Også i forhold til konkurrenterne i Hamborg er Harmony en rigtig fin lille klub med lækre facilitetter. Sammenligner du med de større klubber i Hessen eller NRW eller Artemis så er Harmony dog på alle måder en mindre klub med noget mindre gang i. Sådan er vilkåerne i Hamborg! Jeg synes særligt om klubben fordi den ligger tæt på Sønderjylland, fordi det er hyggeligt at være der og fordi man får nogle gode oplevelser i rummet med pigerne. De sidste grove Sharks de havde blev smidt ud af Harmonys ledelse efter et par uger. Det var Kendra og Daisy. De fremgår stadig på hjemmesiden.

God tur

Redigeret af oxen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej hvis du ser på aktuelle piger, så er det dem der minimum er der! De ryger automatisk på hjemmesiden når de " tjekker ind" og ikke før! Har dog oplevet der er 1-2 nystartede mere som ikke er oprettet endnu.

Harmonys system med dette er helt unikt. Var noget alle andre klubber kunne lære af, men det er nok for store forventninger at have

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej hvis du ser på aktuelle piger, så er det dem der minimum er der! De ryger automatisk på hjemmesiden når de " tjekker ind" og ikke før! Har dog oplevet der er 1-2 nystartede mere som ikke er oprettet endnu.

Harmonys system med dette er helt unikt. Var noget alle andre klubber kunne lære af, men det er nok for store forventninger at have

 

Samya har et velfungerende system som er til at stole på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej hvis du ser på aktuelle piger, så er det dem der minimum er der! De ryger automatisk på hjemmesiden når de " tjekker ind" og ikke før! Har dog oplevet der er 1-2 nystartede mere som ikke er oprettet endnu.

Harmonys system med dette er helt unikt. Var noget alle andre klubber kunne lære af, men det er nok for store forventninger at have

 

Ja men det sker de "glemmer" at tage pigerne af siden når de forlader klubben for den dag. Det har jeg oplevet. Jeg synes også Harmonys system er godt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...