Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har i dag besøgt Daisy i Struer.

https://annoncelight.dk/profile/cutedeee69

Wow - hun er lækker, i hvert fald i min bog.

Efter hurtig og effektiv sms-kommunikation bookede jeg 1 time. Annoncen lovede "real photos" og det kan jeg helt stå inde for.

Daisy har virkelig et smukt ansigt, er ca. 1.60 høj og vejer 60 kg. Hun er slank men har bløde hofter - noget jeg virkelig holder af.

Hendes bryster er hjulpet på vej, men det er til dato de mest bløde silikonebryster jeg har oplevet. Og de er virkelig flotte.

Vi kommunikerede ikke så meget, men hun er sød og smilende.

Daisy startede med at give mig en fuldkrops massage, som var ganske ok. Men damm det er frækt, når man kan mærke hendes nøgne krop samtidig.

Efter massagen sluttede hun med blowjob uden kondom, og det mestrer hun virkelig godt.

Derefter fik jeg hende lagt på ryggen og gav mig til at slikke hende - for mig noget der er virkelig frækt og lækkert. Hendes fisse og skamlæber er virkelig fine og lækre, og hun smagte dejligt.

Måske fordi jeg gjorde mig umage, og jeg gav mig tiden, gav det resultat. Hun tog i hvert fald godt imod, blev mere og mere våd, og jeg er ret sikker på hun kom. Hvis ikke er hun i hvert fald en dygtig skuespiller.

Da hun var kommet sagde hun "Now fuck me", og lettere febrilsk fik hun revet kondompakken op, så det nærmest fløj ud. Hurtig på med banditten og i gang med en tætomsluttende missionær. Når man nu ikke er lavet af sten, bliver jeg i hvert fald påvirket af den intensitet, og der gik da heller ikke lang tid inden jeg måtte kapitulere.

Lidt nussen og kæleri, og så var timen også gået.

Hvis Daisy bliver i området er det ikke mit sidste besøg.

Stedet er 5/10. En tidligere forretning i centrum af Struer, med vindue og glasdør der ikke er afdækket. Man føler ikke det er super diskret når man er kommet ind, men det går lige. Der er parkering tæt på

Daisys udseende: 10/10

Massage: 7/10

Sex: 8/10

Skrevet

Jeg besøgte hende da hun var i Solbjerg. Og kan til fulde bekræfte, hun er godt nok dejlig.

Skrevet
  • Author

Hun kysser, men kun "tantekys".

I forhold til hendes kropsstørrelse er brysterne store. Det er en c-skål, og hun har dejlige lækre brystvorter. Størrelsen på brysterne er hjulpet på vej, men det er de bedste silikonebryster jeg har mærket. De er naturlige at røre ved og passer virkelig godt til Daisy.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.