Hop til indhold

Fjernelse af falske annoncer

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/456975

Dette er en falsk announce, som jeg har rapporteret 7-8 gange nu. Hvordan kan den få lov at blive oppe og ikke taget ned?

De bruger hendes fulde navn og offentlige telefon, så synes virkelig det er strengt, at der ikke bliver gjort noget ved det.

Stakkels pige... Hun siger selv, at hun har forsøgt at få den ned også.

Skrevet
TallGirlsEnjoyer skrev, for 2 timer siden:

De bruger hendes fulde navn og offentlige telefon

Det er jo helt vanvittigt at de ikke tager den ned efter så mange henvendelser. Dem der har oprettet den skal ind og aktivere den hver dag, de må virkelig have set sig sure på hende 😒

Hvis det var mig der sådan fik misbrugt mit navn og nummer ville jeg gå videre med det hvis ikke AL reagerer.

Jeg ved ikke om politiet vil tage sig af sådan en sag, men jeg tænker der findes nogen der kan hjælpe.

Googlede lige, der er noget der hedder Cyberhotline som kan hjælpe med hvad man skal gøre.

Skrevet

Kære @TallGirlsEnjoyer
Som Den erfarne så rigtigt skriver så er det opgave for politiet - om de så gider☹️ - er noget andet; men gå Politistationen og anmeld - for det er en politiopgave

Mere effektivt er nok at kontakte Cyberhotline

Gør det så hurtigt som muligt.

Det er noget forbandet svineri sådan at lave en "hate crime" - for det må det være når hendes tlf. nr er tilgængelig.

Håber det lykkes for jer/hende😊

Mange hilsner
Nye tider.

Redigeret af Nye tider

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.