Hop til indhold

Karina + Angelica i Valby, anbefales ikke

Featured Replies

Skrevet

Miss Karina

https://nympho.dk/n33308/miss-karina

Sweet Angelica

https://nympho.dk/n33309/sweet-angelica

Normalt er jeg ikke ivrig efter at besøge piger som ikke allerede er anmeldt af andre serøse brugere.

År tilbage, har jeg haft min andel af skuffende oplevelser, og plejer derfor at være ret selektiv. Har heldigvis også haft mange gode oplevelser, primært med hjælp fra andres erfaringer. De fleste af nyere tid har jeg anmeldt via andet site som jeg primært anvender.

Aftalte en date i dag med begge piger på 2 timer der holder til i Valby. De bruger samme kontakt informationer og samme lejlighed. Billederne af begge piger var rigtig fine, overskriften som fangede mig inkluderede GFE og kommunikationen var nem og hurtig. Response på engelsk var ganske fin, imødekommende, flirtende og bekræftede at mine ønsker bestemt var muligt.

Pigerne jeg mødte på adressen er dem på billederne, dog er der en klar forskel på de professionelle videoer/billeder og den hverdags udgaven jeg mødte. Både i udseende og vægt. Alt hvad jeg havde aftalt forud blev hurtigt tydeligt at de ikke kendte til og blev yderlig forvirrende og besværliggjort af kommunikationen på engelsk skulle oversættes ofte.

Nåede hurtigt at få en tanke om at gå igen (overrasket over jeg ikke reagerede på den) men måske fordi jeg i mit hovedet havde set frem til mødet med store forventninger.

Til pigernes forsvar skal nævnes at de rent faktisk var klar på at yde en service, som måske for flere ville være godt nok, dog kunne jeg folde listen ud med rigtige mange ting der var “off” men ønsker ikke at se de unge piger i vanskeligheder, hvorfor jeg egentlig her blot vil fraråde et besøg.

Dette vil jeg gerne uddybe til udvalgte verificerede brugere eller admin af sited,  i tilfælde af der stilles spørgsmål ved enten oplevelsen eller seriøsiteten af mit indlæg.

/Mickeyy.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.