Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har lige været en tur forbi amy og Lana, var en af de bedste oplevelser jeg har haft med thai piger. de var begge super søde og billederne ser ud til at passe meget godt, billederne på den ældre er måske nogle år gamle, den unge vil jeg vurdere til 21-23 år den anden er måske 35 år.

betalte for sex med dem begge(2cums) og det var super lækkert, den ældre starter med at give mig et blowjob i mens den yngre frøken ligger sig tæt op til mig så vi kan kysse og jeg kan lege med hendes bryster tror godt nok de er silicone de var lidt faste i det men syntes ikke det gjorde noget, efter bj får jeg kondom på og starter ud med at kneppe den ældste af dem i et par forskellige stillinger efter jeg er kommet får jeg nyt kondom og begynder af kneppe den yngre dame i meget lang tid har lidt problemer med at komme anden gang vi bliver begge meget forpustede jeg er ikke helt ung længere.

de holdere til i et ekstremt diskret hus i nærheden af Vebbestrup ingen naboer.

Redigeret af Tkn44

• 2 weeks later...
Skrevet

fedt du havde en god oplevelse, som altid handler det om kemi eller måske en dårlig dag.

meget lidt indlevelse alt for meget smørelse, som beskrevet køn ikke noget og komme efter på udseende

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.