Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.dk/n30239/martina

Jeg havde en aftale i fredags med hvem jeg troede var en pige ved navn Anastasia. Det skulle vise sig at være Martina der stod i døren (de er roommates og efter dette lille switch-nummer af deres, har Martina aktiveret sin nympho profil igen. De har nok lært af deres fejl).

Iført natbukser, klip-klapper og en sports-bh, som jeg selv måtte bede hende om at tage af under akten (hvilket hun ikke engang gjorde, hun skubbede den bare ned på maven), beder hun mig gå ind på værelset, som var røvsygt. En stor seng og et ubehageligt barskt lys og ellers tomt. Noget mærkeligt, usexet musik blæste ud af nogle chopped iphone højtalere.

En smule øjenkontakt og et forceret, små-akavet smil her og der og ellers meget lidt entusiasme/indlevelse.
Ikke et eneste kys, og blow var med kondom, selvom der blev skrevet at kys/owo var inkluderet i prisen. Der står også i hendes annonce, at det er "no rush..." så kan jeg spørge mig selv hvorfor jeg blev skyndt på 3-4 gange under seancen og smidt ud efter 50 minutter.

Hvis dette lyder tiltalende, slå jer løs. Hvis ikke, hold jer væk.

Skrevet

Jeg havde præcis samme oplevelse for et par uger siden, dog med blow uden og et lidt mere sexy outfit. Var også ret forvirret da jeg mødte op, men valgte bare at gå med det da jeg tænkte hendes billeder måtte være gamle eller Photoshoppet. Vildt nummer at Martina bare har været vikar og taget kunder ind fra hendes rommies profil uden at give besked.

Selve seancen startede okay ud, men var bestemt ikke nogen oplevelse at råbe hurra for. Blev også rushed adskillige gange i løbet af den sidste halve time og der var næsten ingen entusiasme, hvilket ikke ligefrem hjælper på at afslutte. Den iPhone højtaler trænger virkelig til en upgrade sammen med resten af serviceniveauet. Noget af en dyr fejlbeslutning.

Jeg ville klart finde en anden pige at hygge mig med hvis jeg var jer, der er så mange bedre muligheder.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.