Hop til indhold

Besøg hos Fantastisk Peach 😅

Featured Replies

Skrevet

Har tidligere for en del år siden været medlem....

Nu er tiden igen til anmeldelser

Fik hurtigt kontakt til @PinkPeach via hendes annonce..let lige til og aftale i hus ..

Store forventninger til Solarie besøget som jeg aldrig har prøvet før,selvom højeg har prøvet en del 😜

Let gik det og jeg vankede på aftalt og lukket ind .. og til min nu ikke så store overraskelse men alligevel 😅 en sindsyg smuk kvinde meget lige til og hendes stemme var som en sød uskyldig røst 😅

Vi har aftalt pakke 4 og selvom jeg ikke brugte alle de ydelser som var . Det skyldes nok først og fremmest hendes troath fuck som var ikke bare fantastisk men fucking himmelsk 😜der var jeg ved at sprøjte 😁men holdte dog.... Så var der tid til anal og ned på gulvet m hende også mini mig ovenpå 😆 shiiiz det holdte jeg sku ikke langt tid og glemte helt at sprøjte ud over hendes umenneskelige smukke ansigt... Ak ve og vel det er udelukkende @Pink Peach fantastisk service og man er ikke i tvivl om hun nyder det hun laver og må og kan kun give fuld plade Stjerner og til tal. Tak for en første gang og absolut ikke sidste gang 😜

Og @Pink Peach jeg har revanche tilgode på Anal delen..din standard med munden og halsen. Verdens Klasse 🤤

Skrevet

Mange tak for anmeldelsen og al rosen 😘 det var en fornøjelse at møde dig 😜 glæder mig til revanchen 😜🤤

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.