Hop til indhold

Avisartikel: Mand dømt for forsøg på at true sig til sex i Viborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg kan ikke læse denne artikel, kun overskriften, men jeg har i dag afvist en mand inden et møde relativt tæt på Viborg, da jeg på 180 så en advarsel om at han er fra Skat.

Om det er en der udgiver sig for at være fra Skat og truer sig til gratis sex, om det er en der faktisk ER fra Skat eller om anmeldelsen på 180 er forkert ved jeg ikke.

Men lige nu føler jeg med den stakkels kvinde fra avisen det er gået ud over.

Og er vildt glad for at hun har fået ham meldt. Håber også han er fanget!!

https://viborg-folkeblad.dk/alarm112/udgav-sig-for-at-vaere-fra-skat-og-forsoegte-at-tvinge-kvinde-til-sex-i-det-fri?teaser-referral=6ed2b8d3-2d5a-4d90-abbd-161a1d630d3b-10%3Ffbtekst&fbclid=IwdGRjcARtiw9leHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZAo2NjI4NTY4Mzc5AAEeowCKvlUZgxZSILq5CAZacHrtG0Z_LfRC3O_lFel5SPXdL3IGdX0dNP9OXIs_aem_1CLdLDKRXNLQY-pI-RquSw&autologin-referral=

Skrevet

Jeg kan godt læse artiklen og det skete i 2021 og han er dømt, heldigvis.

Der er desværre nogen der laver falske anmeldelser på 180 og det er mega træls, da det er en god hjælp til os GPer. Jeg har set flere nr hvor der er skrevet “skat told politi” og et nr hører jo ikke under samme område.

Men forstår godt du holdte dig væk. Hellere være på den sikre side.

Skrevet
CamillaHusmor skrev, 1 time siden:

Der er desværre nogen der laver falske anmeldelser på 180 og det er mega træls, da det er en god hjælp til os GPer. Jeg har set flere nr hvor der er skrevet “skat told politi” og et nr hører jo ikke under samme område.

Jeg kan også læse den, artiklen er skrevet i går og han fik 6 måneder ubetinget, så forhåbentlig sidder han i spjældet nu og har intet med dette at gøre.

Jeg blev nysgerrig på det 180dk, fra onsdag aften til og med i nat er der rapporteret 15 numre med samme tekst "Danske Politi Skat Kontrollere" De 9 af dem er rapporteret fredag aften/nat. Det er tydeligvis ikke en dansker der har skrevet den tekst, en dansker ville vel skrive "Skat og politi kontrol" eller noget lign.?

Jeg synes at det er ved at være det vilde vesten på 180dk, folk kan jo skrive hvad som helst uden nogen konsekvens. 🤨

Hvem sidder den halve nat og rapporterer 15 forskellige tlf. numre, det er da helt sort. Mit gæt er en (arrig) udenlandsk GP med kort lunte, som efter tlf.- kontakt med kunden ikke fik landet en aftale. 😒

Hvis jeg har ret, sidder der nu en stakkels mand i Viborg som havde håbet på besøg af TS, men blev afvist pga. hans tidligere kontakt med den gnavne GP.

Da TS lige har læst den avisoverskrift og kigget på 180dk, forstår jeg 100% hvorfor han blev afvist, sikkerhed må komme før alt andet.

Man burde måske kun kunne rapportere på 180dk med Mit ID, det ville nok fjerne de fleste tvivlsomme rapporter..

Redigeret af Den erfarne
Tilføjelse

Skrevet
  • Author
Den erfarne skrev, for 5 timer siden:

Jeg kan også læse den, artiklen er skrevet i går og han fik 6 måneder ubetinget, så forhåbentlig sidder han i spjældet nu og har intet med dette at gøre.

Jeg blev nysgerrig på det 180dk, fra onsdag aften til og med i nat er der rapporteret 15 numre med samme tekst "Danske Politi Skat Kontrollere" De 9 af dem er rapporteret fredag aften/nat. Det er tydeligvis ikke en dansker der har skrevet den tekst, en dansker ville vel skrive "Skat og politi kontrol" eller noget lign.?

Jeg synes at det er ved at være det vilde vesten på 180dk, folk kan jo skrive hvad som helst uden nogen konsekvens. 🤨

Hvem sidder den halve nat og rapporterer 15 forskellige tlf. numre, det er da helt sort. Mit gæt er en (arrig) udenlandsk GP med kort lunte, som efter tlf.- kontakt med kunden ikke fik landet en aftale. 😒

Hvis jeg har ret, sidder der nu en stakkels mand i Viborg som havde håbet på besøg af TS, men blev afvist pga. hans tidligere kontakt med den gnavne GP.

Da TS lige har læst den avisoverskrift og kigget på 180dk, forstår jeg 100% hvorfor han blev afvist, sikkerhed må komme før alt andet.

Man burde måske kun kunne rapportere på 180dk med Mit ID, det ville nok fjerne de fleste tvivlsomme rapporter..

Jeg afviste om formiddagen og så først avisen om eftermiddagen.

men du har ret. Jeg har kigget nærmere på 180 og som jeg lige kan se skal man ikke registrere sig på nogen måde for at lave en anmeldelse. Altså alle kan skrive alt uden konsekvens. Det bryder jeg mig faktisk ikke om.

CamillaHusmor skrev, for 6 timer siden:

Men forstår godt du holdte dig væk. Hellere være på den sikre side.

Tak for opklaring om at det ikke er den samme.

Fedt han blev meldt og fik en straf!!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.