Hop til indhold

Store bryster, - Jylland

Featured Replies

Skrevet

Jeg synes ikke der er ret mange piger med store falske bryster (g,h skål ) eller større længere i det jysk om hun er dansk eller udlandsk gør ikke så meget.

Nogle der har et bud må de gerne smide link

Skrevet
Booblover skrev, for 22 minutter siden:

Har intet kendskab, men de ser ret store ud...:

https://annoncelight.dk/showad/456257

Jeg tænker at TS søger input fra andre som har mødt en GP der rammer hans søgekriterier, og at han godt selv kan finde ud af at kigge annoncer igennem )

I bund og grund synes jeg egentlig det er ok du kommer med forslag, men denne pige har ret tvivlsomme anmeldelser så det er lidt en bjørnetjeneste.

God aften )

Skrevet
Den erfarne skrev, for 10 timer siden:

Jeg tænker at TS søger input fra andre som har mødt en GP der rammer hans søgekriterier, og at han godt selv kan finde ud af at kigge annoncer igennem )

I bund og grund synes jeg egentlig det er ok du kommer med forslag, men denne pige har ret tvivlsomme anmeldelser så det er lidt en bjørnetjeneste.

God aften )

Enig

• 2 weeks later...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.