Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg trængte til noget selvpleje efter nogle meget travle måneder på arbejde og havde i meget lang tid haft et øje til Sabrina

https://nympho.dk/n13608/sabrina

Meget nem og venlig kommunikation på whatsapp og en aftale var i stand.

Er man til det lidt barbie fake look, så er Sabrina gude smuk. Da det var første gang var hun lidt kølig i starten, men da hun blev tryg ved mig varmede hun op.

Vi havde en super dejlig time. Egentlig ikke gfe, men bare rigtig dejlig sex. Hun kyssede ikke, men var meget gavmild med sig selv og sin formidable krop. Jeg gik lidt forsigtigt til den smukke barm, og det satte hun pris på.

Efter vi var færdige med første omgang lå vi og puttede, og hendes væsen og bløde strøg gjorde mig jern hård hurtigt, noget der elles aldrig sker. Vi færdiggjorde anden omgang i en heftig doggy, hvorefter jeg kollapsede helt færdig.

Timen og lidt ekstra blev rundet af med et fælles bad og et varmt kram.

Jeg skal dælme se hende igen.

Skrevet

Damn, er overrasket over du fik svar tilbage fra hende, og så endda et møde.

Jeg har prøvet at skrive til hende de sidste tre gang hun var i København, om at mødes og har aldrig fået svar tilbage, beskederne fremgår endda som ikke læst.

Men godt at du fik et godt møde ud af det.

Redigeret af ½angel

Skrevet
  • Author

Det har også taget mig en del forsøg. Jeg fik opfattelsen at hun primært ser faste kunder og at en lille gruppe favoritter kommer først. Krydser fingre for jeg er kommet på den liste.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.