Hop til indhold

Slim Sexy Weronika, Nordjylland

Featured Replies

Skrevet

Den er god nok. Vil sige hun er endnu pænere i virkeligheden. Skriv du bare til hende med ro i maven. Der dukker en petit blonde op med en lækker krop og bryster der sidder lige hvor de skal.
Giv hende en masse kærlighed. Hun er virkelig det værd.

Skrevet

Kan du fortælle mig mere? Holder han styr på tiden? Giver han mere af sig selv, og er GFE'en faktisk følelsesladet? Med venlig hilsen.

Skrevet

Jeg overvejer at besøge hende, men jeg har et valg mellem to kvinder. Hvordan kontakter jeg hende? Skal jeg ringe eller sende en besked? Hvad er aftalerne?

Skrevet
Ouyed skrev, den 18.05.2026 at 01:24:

Jest wystarczająco dobra. Powiedziałbym, że w rzeczywistości jest jeszcze ładniejsza. Po prostu napisz do niej ze spokojem. Pojawia się drobna blondynka o zachwycającym ciele i idealnie dopasowanych piersiach.
Daj jej dużo miłości. Naprawdę jest tego warta.

Kan du fortælle mig mere? Holder han styr på tiden? Giver han mere af sig selv, og er GFE'en faktisk følelsesladet? Med venlig hilsen.

Jeg overvejer at besøge hende, men jeg har et valg mellem to kvinder. Hvordan kontakter jeg hende? Skal jeg ringe eller sende en besked? Hvad er aftalerne?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.