Hop til indhold
Gæst

Cassandra Vesterbro 32

Recommended Posts

Gæst

Har lige været på besøg på Vesterbro 32,lidt tilfældigt var egentlig på vej til norske Katrine,men var der af 2 gange begge optaget,så måtte finde noget andet.så valgte jeg Vesterbro 32,det er absolut ikke en diskret indgang lige i centrum af Odense.kommer ind og ringer på døren som har jerngitter på og cassandra åbner døren og stikker mig et menu kort uden at åbne for jerngitteret finder noget jeg har lyst til og bliver lukket ind.så bliver det allerede meget hyggeligt hun snakker og er meget åben og efter min mening superlækker ca 30 år slank med lækker røv og små a skål bryster lige min smag kan bedst lide de små,selvom jeg også kommer hos Katrine som har kæmpe.jeg har valgt en halv time med alt blidt,hun nusser og kysser og er bare lækker ingen berøringsangst.gensidig fransk super godt tror faktisk hun nød det selvom det var første gang jeg var der.så hvis jeg skal give karakter efter 10 skalaen er det sådan.

Sted 6

Pige 9

Sex 8

PS hun er fra Estland men snakker fint engelsk,plejer ikke at være til piger fra østlande,men dejligt med en overraskelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har kun positive oplevelser med stedet (da jeg fandt ud af man skulle gå in af første dør :P) , men diskret kan man ikke kalde hoveddøren det.. har ikke besøgt Cassandra, men kunne ske man skulle give hende et skud... hvis i forstår sådan en lille en ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...