Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg mener at der var en massør som kaldte sig Menna, hun var i Herlev. Lejlighed på 1.sal

Siger det nogen noget? Evt. link ønskes.

På forhånd tak.

Skrevet
Dingo. skrev, den 9.5.2026 at 20:09:

Jeg mener at der var en massør som kaldte sig Menna, hun var i Herlev. Lejlighed på 1.sal

Hun hedder Mena og hun har ikke annonce online lige nu. Hun skifter lidt mellem massage hjemme i Herlev som du beskriver og nogle gange klinik. Hold øje og skriv Mena på EG så kommer den når hun er der. Hvis du har hendes nummer kan du også prøve skrive på det

Skrevet
Lars40 skrev, for 2 timer siden:

Hun hedder Mena og hun har ikke annonce online lige nu. Hun skifter lidt mellem massage hjemme i Herlev som du beskriver og nogle gange klinik. Hold øje og skriv Mena på EG så kommer den når hun er der. Hvis du har hendes nummer kan du også prøve skrive på det

Siger det nogen noget? Evt. link ønskes.

På forhånd

Thank you for asking about me. Do you want to know anything about me? If you do, you can come to my shop. Sometimes I'm at the shop, sometimes I'm at home, just like you said, Bas. Sometimes I work, sometimes I don't, it depends on my mood.

Skrevet
Lars40 skrev, for 2 timer siden:

Hello everyone, my lovely customers! I hope you understand me. I need to relax because Mina isn't in a very good mood. Mina is going through the menopause phase, so her mood is a bit up.

Skrevet
Gammalapa skrev, for 24 minutter siden:

Mena need to take a break maybe coming back to work in summer time. 🙏🙏🙏

Gammalapa skrev, for 7 minutter siden:

Hello everyone, my lovely customers! I hope you understand me. I need to relax because Mina isn't in a very good mood. Mina is going through the menopause phase, so her mood is a bit up.

🤪😘

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.