Hop til indhold

Spørgsmål - Nordtyskland

Featured Replies

Skrevet

Jeg skal på en tur til Sønderjylland og er ude efter et par gode GP oplevelser i det sønderjyske eller nordtyske. Hamborg bliver for langt, så vi taler Flensborg området. Kan det anbefales at tage turen over grænsen eller er det bedre at blive på den danske side?

Kan se at flere af pigerne i Flensborg holder til på noget der minder om bordeller. Bestiller man tid eller møder man blot op? Og kan man snakke med pigerne som på FKK eller er det mere som på de danske bordeller? Findes der klubber i området eller skal man helt til Hamborg?

Ellers nogle gode råd eller anbefalinger?

På forhånd - tak!

-JoeR

Skrevet

I Flensburg skal man bestille tid først og pigerne er i lejligheder, ikke bordeller som sådan, men ja, flere piger på samme adresse.

Priserne er bedre og hvis du læser særligt @HansenDanmark anmeldelser, vil du se at man sagtens kan finde gode oplevelser.

Skrevet
Elprebsi skrev, for 48 minutter siden:

I Flensburg skal man bestille tid først og pigerne er i lejligheder, ikke bordeller som sådan, men ja, flere piger på samme adresse.

Priserne er bedre og hvis du læser særligt @HansenDanmark anmeldelser, vil du se at man sagtens kan finde gode oplevelser.

Jeg må korrigere dig Elprebsi. Man behøver nødvendigvis ikke at bestille tid før et besøg.

Jeg har aldrig bestilt tid først, og det har været helt fint med pigerne hver gang. Man risikerer selvfølgelig at der er optaget.

Pigerne jo ofte selv på deres profil adressen og hvilken dørklokke man skal ringe på.

Men niveauet er fint synes jeg. Er sjældent blevet skuffet. Priserne fornuftige og pigernes hygiejne er generelt rigtig god.

Ikke alle piger taler engelsk desværre. Det kan gi’ lidt udfordringer hvis du ikke er så stærk i tysk.

Værelserne hvor der hygges kan være af svingende kvalitet.

Men JoeR kom afsted og besøg nogle piger på den anden side af grænsen😉

Skrevet
Elprebsi skrev, for 3 timer siden:

@YNWA Helt fair med korrektionen. Jeg troede man skulle bestille, men godt du kan korrigere.

Selvfølgelig👍🏻Vi hjælper hinanden😊

Skrevet

@JoeR

På Sexnord finder du de piger som er i f.eks Flensborg i denne uge. Hvis du vil lure længere frem kan du ændre datoen i kalenderen men pigerne ligger som regel først deres annonce op sidst på ugen.

Jeg bestiller altid tid først via WhatsApp.

Jeg har lige besøgt Candy https://sexnord.net/en/profile/784650/candy

…..igen her i torsdags 😅 (hun er sq dejlig) og hun fortalte at Finkenstrasse 6 havde fået en make-over dog kun lejligheden til højre for indgangen. Jeg lagde ikke så meget mærke til det 🙃

Generelt er det pigen på billederne du møder og priser ligger som Fra EUR 80. Jeg har mødt piger som tager EUR 100 måske fordi det er et dansk nummer som kontakter dem. Pigerne skal sende billede af deres pas eller lign ID når de opretter sig

Sydbank i Padborg: Maskinen til højre kan udbetale EUR 20 sedler

Hvis du andre spørgsmål er du velkommen ellers læs tidligere anmeldelser som @Elprebsi skriver. Her finder du ofte info omkring parkering etc

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.