Hop til indhold

Anastasia best anal - københavn K - PAS PÅ

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.dk/n31460/anastasia-best-anal
Har set efterspørgsler på anmeldelser af hende og var også selv nysgerrig, så jeg tog en for holdet (og det var virkelig en for holdet). Er netop kommet hjem fra et besøg hos "Anastasia" og jeg er 110% sikker på, at hende jeg mødte IKKE er hende på billederne (måske en veninde?)
1) hun havde silikone-bryster (billederne viser tydeligt naturlige)
2) tatoveringer som hende på billedet ikke har
3) ovenstående kan hun godt have fået lavet efter billederne er blevet taget, men det lignede hende heller ikke i ansigtet (selvom højde/vægt passede meget godt)
4) anden alder end angivet (jeg er klar over at mange pynter på alderen i deres profil, men stadigvæk)
5) jeg spurgte om hun boede i lejligheden alene, hvortil hun svarede at hun boede med en roomie (måske den rigtige Anastasia, som lå og sov?). Hvis det er tilfældet er det lidt knald eller fald, om det er den rigtige Anastasia man møder.

Spurgte om prisliste; 1 time - 2500 inkl. kys, owo, cim og anal hvoraf kun anal blev realiseret (kunne godt være kommet to gange og fået glæde af cim, men magtede det ikke pga. mangel på engagement fra hendes side). Desuden, den minimale smule blow som fandt sted var med gummi.
Uengareret og lidt støn hist og her, men ellers flink nok. Mini-me fik en omgang med hele TO vådservietter EFTER jeg havde været i bad?? Under anal holdt hun sig for fissen, hvad går det ud på?? Blev skyndt på 3-4 gange "come on baby"??
Jeg har normalt oplevet, at er der 10-15 minutter tilbage, så ligger man og snakker/nusser lidt, bliver budt på noget at drikke eller evt. massage... Var ude igen efter ca. 45 minutter, helt tør i munden. I det mindste kom jeg i to'eren på hende hvilket var min primære mission, så mission accomplished. You win some, you lose some.

Redigeret af Maxxing
tilføjelse

Skrevet

Jeg tænker at “holde sig for fissen” handler om forsigtighed, og om sund fornuft.

Hvis penis går fra anal til vaginal sex uden vask eller kondomskift imellem, kan bakterier fra tarmen blive ført med over i skeden. Det kan give en rigtig grim underlivsbetændelse, irritation eller urinvejsinfektion, der vare flere uger og er ret smertefuld, samt dyr at komme af med i medicin da de to bakteriefloraer ganske enkelt ikke hører hjemme samme sted. 💩🌸

Så hermed i denne sammenhæng, et lille kærligt opråb:

Ingen “dobbelt-dyb” fra anal til vaginal uden at få styr på hygiejnen først 😮💨 Skift kondom. Vask jer. Hvis i ønsker at denne ydelse føles sikker for/og passer på jeres GP’er 💋 

Redigeret af Anja40Horsens

Skrevet
  • Author
Anja40Horsens skrev, for 34 minutter siden:

Ingen “dobbelt-dyb” fra anal til vaginal uden at få styr på hygiejnen først 😮💨 Skift kondom. Vask jer. Hvis i ønsker at denne ydelse føles sikker for/og passer på jeres GP’er 💋 

Tænkte nok at det havde noget med dette at gøre. Tak for afklaring.

Skrevet
  • Author
Maxxing skrev, for 12 timer siden:

Jeg er 110% sikker på, at hende jeg mødte IKKE er hende på billederne

Update: har også skrevet anmeldelse på nympho, samt modtaget svar. Hun holder fast i at det ER hende og hun har netop fjernet muligheden for at skrive anmeldelser, jeg gad vide hvorfor... Hold jer væk!

Skrevet

Det er hende på billedet, men hun kunne fortælle mig at de er omkring 2 år gamle og fra da hun arbejdede i London. Det er gode billeder, og hun vil gerne holde fast i dem.

Hun er umiddelbart en sød pige, og reagerer positivt på hvis man behandler hende godt. Hun er i øvrigt en slank pige med en velformet røv. Men nej, ikke en vild sexgudinde. Jeg tror hendes roomie hedder Martina.

Skrevet
  • Author
Lauersen skrev, for 4 timer siden:

Jeg tror hendes roomie hedder Martina.

Og hvor er det FEDT at du skriver dette, for i dét øjeblik jeg ser hende da jeg kommer ind ad døren tænker jeg "du er ikke Anastasia, men jeg har set dig før et sted." Det var IKKE Anastasia jeg mødte, men selvfølgelig skal de holde fast i at det var hende, for ellers ville de indrømme at lave et byt og det er ikke for smart. Dagen efter popper Martina profilen op i hovedet på mig og jeg mindes at hun også var fra moldova og jeg tænker straks "det var fandme hende!" Ingen tvivl om, at det var Martina jeg var sammen med. Også mega ærgerligt, for nu vil jeg ikke skrive til Anastasia igen af frygt for at møde Martina. Ville sådan ønske at jeg havde mødt Anastasia til at starte med. Det er nemlig gode billeder og der var jo en grund til at jeg skrev til hende. Mærkeligt at Martina ikke opererer ud fra sin egen profil og at Anastasia lader hende bruge sin, for det har nu resulteret i en dårlig anmeldelse samt deaktivering af anmeldelser på hendes profil. Play stupid games, win stupid prizes.

Redigeret af Maxxing

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.