Hop til indhold

København: Miss Karina / Sweet Angelica

Featured Replies

Skrevet

Jeg kontaktede Miss Karina, men lykkedes dog ikke med at få en aftale i stand.

Hun insisterede på at få verifikation på hvem jeg var, først skulle jeg identificere mig med en konto her eller hos Nympho. Da hun synes at min konto hos Nympho var for ny, så ville hun have at jeg verificerede mig med en Social Media konto, hvilket jeg høfligt afslog og foreslog at jeg sendte et billede i stedet, men da var kravet om SoMe-kontoen åbenbart gået hen og blev ufravigeligt.

Jeg foreslog hende at hun opdaterede sin profil med en tekst om at hun kræver verifikation, det ser ikke ud til at være sket.

Skrevet
  • Author

Skrev du via nympho? Prøvede du at give din eroguide profil i stedet? Den er da ikke helt ny i hvert fald D

Skrevet

Jeg startede via WhatsApp og så derefter via Nympho. Jeg ville have givet min Eroguide profil, men den har været lukket af de tidligere moderatorer. Det er kun ved et tilfælde at jeg i dag opdagede at min bandlysning i januar er blevet ophævet 🥳.

Jeg vil overveje at prøve igen, men jeg tænker at vente til en anden erfaren broder har prøvet lykken. Når sikkerhedsforanstaltningerne begynder at ligne informationsindsamling til mulig afpresning, så bliver jeg tilbageholdende. Hun kan være 100% legit og bare dårlig til kommunikation. Det er helt klart det mest sandsynlige, hendes alder og nationalitet taget i betragtning. Jeg orker bare ikke at kaste min energi efter hende, eller løbe en risiko, når jeg ved at der er smukke og velvillige kvinder som er mindre besværlige.

Skrevet
  • Author

Det kan jeg godt forstå, specielt at sende et billede eller på nogen måde "bevise" at man ejer en offentlig social profil. Profiler på nympho/eroguide er fint nok i mine øjne, den er der ingen der ved hvem står bag D Man kan også godt forstå de er nervøse hvis de er her alene og som uafhængige, så at de lige kan se man er legit i markedet er ok vil jeg mene.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.