Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Må jo hellere få lavet en anmeldelse nu jeg har fået lov at komme ind i varmen igen.

Jeg har efterhånden været på besøg hos pigerne i Kastrup en del gange. Denne gang havde jeg besluttet mig til at det skulle være Lana.

Jeg ved godt at hendes billede med kunstigt hår/paryk måske ikke helt sælger hende så godt, men jeg synes der alligevel var noget der sagde at hun måske var en godte.

Jeg besøgte hende første gang i tirsdags, og jeg blev positivt overrasket, for hun er virkelig sød og ret usleben. Er nok i retning af det man kalder naboens lækre datter.

Desværre var hun også så lækker i mine øjne, at jeg kun nåede at bruge 20 min hos hende.

Kan desværre ikke to gange i træk, så jeg luskede hjem. Hjem med tanken om at jeg helt sikkert måtte retur for at nyde hende fuld tid.

Så torsdag fik hun igen besøg af mig, og denne gang var der ser i 45 min. Kæft hun er skøn.

Ægte bryster, lækker og meget slikkevenlig mis. Ved godt arbejde kvittere hun med en fin lille orgasme. Man kan se på hendes mavemuskler når der rammes de rigtige steder. Lækkert..

Hun er nok lidt øm, og jeg er lidt i den store ende, så der kan altså ikke bankes igennem. Men lækker sex og roligt tempo så går det fint.

https://www.eroguide.dk/forum/forum/46-anmeldelser-af-piger-og-klinikker-p%C3%A5-sj%C3%A6lland-og-k%C3%B8benhavn/page/2/

Skrevet
  • Author
tossen2 skrev, 1 time siden:

Så det er en paryk? Lidt funky

Er ret sikker på at det er for at skjule hendes identitet lidt. Hun viste mig billeder af hendes normale hår.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.