Hop til indhold

Thai Millf i Brenderup Fyn

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/353793

Aller først, hun er en sød og smilende dame, ikke høj, har lidt mave men fine bryster og massere charme.

Bestilte en omgang B2B med BJ, og ha det var da massere af pirring, men ellers en lidt kedelig omgang kun på maven og så direkte på BJ da jeg vendte mig. Og ja det øko men ellers ikke noget særligt.

Fik et bad, blev tilbudt bad og ekstra massage, men takkede nej.

tro sikkert hun kan være et frækt bekendtskab, men er ikke til FP selv.

Skrevet

Jeg har selv besøgt hende nogle gange (B2B/HJ/BJ). Kvaliteten i besøgende har varieret. Sidste gang for et halvt års tid siden, hvor jeg var skuffet over en kedelig omgang. Jeg har også oplevet hende på gode dage, men synes der for langt imellem dem. Hvis hun ikke svingede efter dagsformen, så besøgte jeg hende gerne fast, da jeg synes hendes krop er top lækker. Ikke petit og ikke buttet, så jeg har ikke opdaget nogen mave (i hvert tilfælde ikke indtil for et halvt år siden).

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.