Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg så lige en efterlysning på hende, og da der ikke er en anmeldelse kommer den første her.

Det er lidt over en måned siden jeg besøgte hende, og havde fået en del at drikke, så det er ikke alle detaljer der huskes.

Det er vellignende billeder, og en rigtig flot pige, sød personlighed. Nem at kommunikere med.

Det blev til et blowjob, cowgirl og missionær, og hun sluttede mig af i hånden. Der var røget for meget alkohol indenbords, så hun kom på arbejde…

Alt var med kondom, og er par gange undervejs, tjekkede hun lige om det stadig sad fast.

Hende kunne jeg godt finde på at besøge igen.

https://annoncelight.dk/showad/445588

Skrevet

Hende mødte jeg i vinters på Fredensgade. Uengageret og kikkede på klokken hele tiden. Jeg kommer ikke igen.

Skrevet
  • Author

Ja det var også den lokation jeg var forbi.

Jeg må prøve endnu en omgang, og denne gang ædru, det kan jo sagtens ændre lidt )

Skrevet

Tak for anmeldelsen 😊 Har du nogen ide om, hvor godt billederne matcher virkeligheden, og om alderen virker nogenlunde korrekt (23)

Skrevet
Smølfen27 skrev, for 17 minutter siden:

Jeg synes billeder og ...

Helt enig 🙂

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.