Hop til indhold

Saffi Haslev, langt fra en cirkle K..?

Featured Replies

Skrevet
Milner skrev, for 18 minutter siden:

fup??

Meget enig med @sweetstone

Men har du haft kontakt til hende siden du selv nævner Cirkle K i din overskrift?

Disse annoncører plejer jo netop at bede dig om at gå ind i en Cirkle K og købe de her famøse PaysafeCard, og så lige sende et billede af Pin koden🙄, men som du også selv er inde på, så ligger der vist ikke lige nogen CK tank i umiddelbart nærhed.

Skrevet
  • Author

""har du haft kontakt til hende siden du selv nævner Cirkle K i din overskrift?""

Nej..

Det er netop manglen af en cirkle K der fik mig i tvivl om det kunne være godt nok..

Hvordan scammer de ellers??

Redigeret af Milner

Skrevet
Milner skrev, for 12 minutter siden:

Hvordan scammer de ellers??

Det er som @sweetstone siger meget ofte de første 4 cifre; 9370-9375, der kan give et fingerpeg om scam, derudover står der ofte i annoncerne "mine billeder er 100% ægte", men der er bare ikke nogen billeder i annoncen. men prøv at skrive til hende om hun modtager kontant eller MobilPay, så får du nok af vide at du skal købe PaySafecards

Skrevet
  • Author
Nygløden skrev, for 44 minutter siden:

men prøv at skrive til hende

Tror ikke jeg vil rodes ind i noget scammeri 😅

Skrevet

Nok klogt... jeg blev fornyligt lokket til en adresse i køge, som tidligere har haft scammer annoncer. De prøvede først med paysafe ... da jeg sagde nej til det, bad de mig om at komme til døren. Der stod jeg af, må jeg erkende, selv om det var midt på dagen. Det kunne umuligt være noget godt der ventede...

Skrevet
Milner skrev, for 1 time siden:

Tror ikke jeg vil rodes ind i noget scammeri

tror ikke der sker så meget, men man skal nok bruge en "bollofon", altså en telefon man KUN bruger til denne lille hobby, og så med et taletidskort i

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.