Hop til indhold

Trans DEBORAH Aalborg

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/456373

Okay i forlængelse af min anmeldes af Valentiinaa mødte jeg ved sammen lejlighed Deborah dette er min første trans oplevelse, efter et sjovt møde med Deborah måtte jeg også lige give hende et besøg. Jeg har aldrig oplevet en trans før så vidste slet slet ikke hvad jeg gik ind til.

Men jeg må ærligt bare sige wow!

Hun ved hvordan man skal håndtere en pik. Hun forklare mig hurtigt hun både kunne være top og bund. Hvilket jeg intet forstod af. ‘Men efter en forklaring grinte vi lidt og blev enig om jeg skulle forkæles. Jeg er endnu ikke et sted hvor jeg skal lave noget. Men hun var så sød og forstående, følte helt min mødom blev taget.

Efter mit livs bedste handjob og blowjob. Som jeg vil sige 9/10 mænd ville komme af indenfor 2 min. Fik mine kugler en tur og jeg måtte hurtig stoppe hende. For ellers var jeg kommet udover hele loftet.

Hun smurte sig ind og lagde sig klar i en doggy. Jeg blev guide fint og wow en følelse. Jeg kender godt til Anal men dette var frækt på en helt anden måde.

Og det tog ikke mange sekunder før jeg kørte igennem og gav hende den vildeste tur. Dejlig fyldig røv, med små spanske støn og sætninger fra hende var jeg hurtig til at måtte overgive mig. Hun sagde dog nej stop stop stop.

Jeg troede der jeg gjorde noget forkert. Men det var blot hende der elskede sæd og ville sutte mig tør.

Hvilket hun så gjorde og wow!

Da jeg var færdig. Spurgte hun frækt om jeg ville have en omgang mere?

Hvilket jeg spurgte om jeg skulle betale for.

Hun blinke bare og sagde jeg var en flot fyr. Såååå herre gud. Jeg er jo ung. Så 2 min efter var pikken klar igen og hun fik nu endnu en tur.

Pige af trans virkelig smuk - 10/10

Sted - 10/10

Sex - 100/100

Kommer jeg igen?

Det var en unik oplevelse for mig så ja

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.