Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Efter flere negative reviews, om dobbel booking, at Elsa havde ændret sig osv osv, mødte jeg rent faktisk pigen idag, bookede min tid, på hendes nye profil, mødte op, som altid var hun hun punktlig, gav mig en på opleveren som jeg vil huske for evigt, var sød rar nærværende og fræk som kun hun kan og jeg gik igen glad lykkelig og med planer om at booke igen og igen

så bare for at mane til jorden at Elsa pludseligt er blevet utilregnelig, fra ros til skyerne til et fald af rang, burde få alarm klokkere til at ringe, og visse tydeligt at det ikke var Elsa længere fra hendes gample profil, men nogen som vill skade hendes omdømme

Elsa den eneste ene, kan findes lige her

❤️️ NEW Official Profile❤️ Elsa Solace is back in town ️ | Sex og Massage i Valby

Skrevet
DarkOne skrev, 1 time siden:

men nogen som vill skade hendes omdømme

Så dem der har fortalt om dårlige oplevelser har slet ikke været i kontakt med Elsa Solace, men en helt anden??

Er det sådan det skal forståes??

Skrevet
  • Author
migigen skrev, for 3 minutter siden:

Så dem der har fortalt om dårlige oplevelser har slet ikke været i kontakt med Elsa Solace, men en helt anden??

Er det sådan det skal forståes??

Ja uden tvivl, hvilket hun både fortalte mig idag, men også ret tydeligt når man ser på at ingen rent faktisk mødte hende, hun startede op igen idag, og jeg bookede den første tid.. uden nogen besvær og noget omsvøb, så jeg hende til aftalt tid, ligesom før dette crash opstod

Skrevet
DarkOne skrev, for 1 minut siden:

Ja uden tvivl, hvilket hun både fortalte mig idag

Jamen så bliver det spændende at se om dem der har været udsat for "dobbelt bookning" giver det endnu en chance, der var alligevel et par etablerede navne herinde, som jeg husker det, blandt andre @xazia @drmabuse @Blow lover , samt et par nyere profiler

Skrevet
  • Author
migigen skrev, for 4 minutter siden:

Jamen så bliver det spændende at se om dem der har været udsat for "dobbelt bookning" giver det endnu en chance, der var alligevel et par etablerede navne herinde, som jeg husker det, blandt andre @xazia @drmabuse @Blow lover , samt et par nyere profiler

ærlig talt, så er det bare en skam for dem der går glip af Elsa, men endnu mere trist at nogen trækker hendes gode navn gennem sølet på den måde.. hun er det sødeste, or rareste væsen og fortjener ikke denne omtale, selvom jeg sagtens kan sætte mig ind i, at man over holder sine aftaler osv, og nogle erfarne følte, dette ikke var tilfældet her.. bare vigtigt at huske på det ikke var Elsa.. vent og se, er sikker på hun for den oprejsning hun fortjener, og bare lige for en god ordens skyld, så peger jeg ikke fingre at folk som blev brændt af, men dem som misbrugte hendes profil.

Redigeret af DarkOne

Skrevet
DarkOne skrev, for 32 minutter siden:

bare en skam for dem der går glip af Elsa,

Jeg tror du har skrevet nok indlæg om emnet nu, til at vi fattet budskabet. Du har skrevet ni indlæg i alt. De handler allesammen om Elsa, inkl. et hvor du fremhæver hende på bekostning af Matylda(!) selvom du aldrig har mødt sidstnævnte. Du har både oprettet denne nye tråd og skrevet indlæg i den gamle tråd med problemoplevelserne. Vi har som sagt fattet det. Jeg ser frem til at læse om andre emner end Elsa fra din pen.

Redigeret af Bebop

Skrevet
  • Author
Bebop skrev, for 19 minutter siden:

Jeg tror du har skrevet nok indlæg om emnet nu, til at vi fattet budskabet. Du har skrevet ni indlæg i alt. De handler allesammen om Elsa, inkl. et hvor du fremhæver hende på bekostning af Matylda(!) selvom du aldrig har mødt sidstnævnte. Du har både oprettet denne nye tråd og skrevet indlæg i den gamle tråd med problemoplevelserne. Vi har som sagt fattet det. Jeg ser frem til at læse om andre emner end Elsa fra din pen.

har skrevet rigeligt, med reviews på nympho, har samme bruger navn der, hvad angår Matylda, så kender jeg ikke pigen, gav klart udtryk for dette,(og man kunne sige hvad jeg skrev var for Elsa og ikke på bekostning af nogen som helst) og betyder ikke at jeg ikke kan være fan af Elsa, alligevel.. og give min ærlige mening til kende...derudover kommer du nok til at vente lidt med at høre om andre fra min pen dog, da for mig er Elsa i en klasse for sig selv, og holder mig til hende... medgiver at jeg har sagt rigeligt i denne sag nu... lad ret være ret ;)

Redigeret af DarkOne

Skrevet

Okay, så Elsa skulle ha' givet sin profil og WhatsApp til en anden, som så brugte hendes profil, til at ødelægge hendes omdømme? Eller påstår du at hun er blevet hacket? Synes det lyder meget mærkeligt, lige meget hvad.

Jeg har haft besøgt Elsa en gang før, og lavede senere en ny efterfølgende aftale, som hun så aflyste (Hun sagde hun havde tandpine🤷‍♂️), lidt inden hele den her saga begyndte. Jeg håber da at hun faktisk er på igen, og fundet ud af hvad end det der var, så var det dårlig forretning. For jeg nyder stadig de videoer jeg fik med hende. Men vil dog lige vente, til et par ekstra nye reviews kommer ind. Bare så man ikke går forgæves.

Skrevet
  • Author

Tænker jeg holder her, med fare for at blive beskyldt for at tale for meget Elsa igen.. enhver må gøre op med dem selv, hvad der giver mening og ikke giver mening i sidste ende

Prins_Albert skrev, for 1 time siden:

Okay, så Elsa skulle ha' givet sin profil og WhatsApp til en anden, som så brugte hendes profil, til at ødelægge hendes omdømme? Eller påstår du at hun er blevet hacket? Synes det lyder meget mærkeligt, lige meget hvad.

Skrevet

Kan også bekræfte hun er sådan som beskrevet af trådstarteren ….

Havde også en dejlig time med hende i dag !!!

Skrevet

Så lige de danse-videoer hun har lagt op, hold da op - det er 100% latina-vibes, supersexet:) Der står hun er fra mellemøsten - men er der latina i hende mon:)?

Redigeret af Borat

Skrevet

Hvordan var hendes engelsk og fik du virkelig lov til at filme agten ligesom hun der står i profilen ?

Skrevet
8inches skrev, 1 time siden:

Hvordan var hendes engelsk og fik du virkelig lov til at filme agten ligesom hun der står i profilen ?

Hendes engelsk er fint nok, hvis jeg husker rigtigt. Og hvis man betaler for at filme, så kan du optage lige så meget man vil. Det fik jeg i alle fald lov til

Skrevet
8inches skrev, for 9 timer siden:

Jeg var hos hende i start april, der var fint engelsk og ja hun foreslog selv at jeg filmede hele sceancen. Hvis hun ellers er tilbage på det niveau jeg mødte dengang kan det varmt anbefales, det er frækt at kunne kigge tilbage på videoen 😋

Skrevet

Hvis man læser hendes social page på Nympho så giver hun her en forklaring omkring hendes konti som blev stjålet, det lyder sgu meget sandsynligt.

Skrevet
Iceman2024 skrev, den 6.5.2026 at 22:58:

Hvordan er hun i sengen. Knepper hun godt og sutter hun godt pik? Er hun vild eller mere passiv på lagnerne ?

Iceman2024 skrev, den 6.5.2026 at 22:58:

Skrevet

Jeg oplevede hende som ok aktiv i sengen, men ikke vild. Jeg synes hun var dejlig at kneppe. Hun gav et godt BJ efter min smag også og kom ca. 2/3 i dybden af mit vedhæng på en smule over gennemsnittet.

Skrevet

Hendes nye profil med video af gyngende bryster får hendes bryster til at se meget større ud end hendes gamle foto baserede profil. Kan nogen herinde bekræfte at videoen er hvad man oplever når man bliver redet af denne lækkerbisken.

/B

Skrevet

Is her apartment close to a train or metro station?

I apologize for using English, one day I hope to be able to use Danish 😊

Skrevet
teddybear skrev, for 4 minutter siden:

Is her apartment close to a train or metro station?

Der er ingen metro i Valby. Hun flytter tilsyneladende rundt, så vidt jeg husker er Valby hendes 3. eller 4. postnummer.

Skrevet
ButterflyMan skrev, den 9.5.2026 at 22:13:

Hendes nye profil med video af gyngende bryster får hendes bryster til at se meget større ud end hendes gamle foto baserede profil. Kan nogen herinde bekræfte at videoen er hvad man oplever når man bliver redet af denne lækkerbisken.

/B

Der er muligvis noget linse, zoom, vinkel (jeg er ikke stærk kamerateknisk) der giver dem et endnu større look i den video, men det er hende og jeg tænker det er ca hvad man får. Min favoritstilling ift "bryst-bounce" har været hende på ryggen og benene op på mine skuldre, og så holde fast rundt om hendes ben og give den gas, et voldsomt godt syn😜

En anden ting der kan snyde mig lidt nogle gange ift bryststørrelse er de små kvinder hvis bryster kan se større ud på billederne end i virkeligheden og det snød mig også en anelse med Elsa. Men det er et par virkelig dejlige bryster som gynger og hopper rigtig pænt 🤩

Redigeret af cykelpikken

Skrevet

Måtte også prøve skønheden og hold da op en tur. Det er længe siden den har fået så meget gas og det er en total oplevelse der nok vil sidde i mig altid.

Pas nu godt på hende..

Skrevet

Videon med gyngende brister er med actionkamera & vidvinkel, så brysterne ser større ud, end de i virkeligheden er. Det er mig, der filmede det videoklip i slowmotion. Men hendes fyldige, unge pigebryster er de mest perfekte, jeg nogensinde har set, så ingen burde blive skuffede. Jeg var også meget tilfreds med hendes service.

• 2 weeks later...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.