Hop til indhold

Featured Replies

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Andre som har erfaring med hende som de vil dele? Jeg fristes selv af setuppet

Skrevet

Jeg var forbi i kælderen og blev modtaget af en tatoveret gammel rockertype. Betalte og kom ind til Tøsen. Hun lå klar med spredte ben og hætte over hovedet. Slikkede hende, gav hende noget finger så hun sprøjtede, men det var lidt for weird, at rockeren sad ved siden af og snakkede til hende og også begyndte at give hende finger, så jeg gik uden at få skudt kanonen af… En oplevelse som jeg ikke behøver gentage og det var heller ikke særlig diskret. En cykelkælder med et lille værelse og åbent vindue, så folk ude på gaden kunne høre hun råbte og skreg sammen med rockeren…

Skrevet
Titommeren skrev, for 5 timer siden:

Jeg var forbi i kælderen og blev modtaget af en tatoveret gammel rockertype. Betalte og kom ind til Tøsen. Hun lå klar med spredte ben og hætte over hovedet. Slikkede hende, gav hende noget finger så hun sprøjtede, men det var lidt for weird, at rockeren sad ved siden af og snakkede til hende og også begyndte at give hende finger, så jeg gik uden at få skudt kanonen af… En oplevelse som jeg ikke behøver gentage og det var heller ikke særlig diskret. En cykelkælder med et lille værelse og åbent vindue, så folk ude på gaden kunne høre hun råbte og skreg sammen med rockeren…

Onsdage kan være mærkelige ..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.