Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Spændende besøg, jeg tænker enlig mor som en gang imellem tjener lidt ekstra lommepenge når børnene er hos far. 

Flot kvinde, billeder og beskrivelse passer. Hun tog imod kun iført bh og nogle meget små shorts, flot syn. 

Indledende blowjob, hun siddende, jeg stående. Vi passer virkeligt godt sammen i højden i denne “stilling”. Hun sutter lillemanden op fra slap, tager ham helt ind inden han er vokset til fuld størrelse, dejligt, hendes tunge kører lidt rundt om ham, pirrende. Ud igen, lillemanden har nu rejst sig til fuld størrelse, hun kører ned af skaftet. Wow, hun ved godt hvordan man skal tænde en mand, og tilbage til spidsen, og næsten helt ind, meget dybt uden at det er deepthroat. Lillemanden må have en pause.

Kys til hendes bryster, de er flotte og overraskende faste. Fine små bryster som reagerer på kys og sutten. Det lover godt. Videre ned af maven og frem til hendes mis. Hun smager dejligt, langsomt lader jeg tungen gå på opdagelse. Det bliver taget godt imod. Hun bliver mere højlydt som jeg slikker hende, det virker oprigtigt. 

Gummi monteret og klar til sex. Jeg placerer lillemanden foran åbningen og glider ind, hun er våd og tændt, dejligt. Jeg kører løs, først lidt langsomt, men der er ingen grund til at holde igen, hun er klar. Et fast greb om hendes hofter og nogle gode dybe stød. Uh, det går lidt hurtigt. Ny stilling, doggy. Her kan jeg ordentligt få fat og køre løs. Hun bliver mere højlydt og tager bare imod. Fantastisk. Udsigten til lillemanden som glider ind og ud af hende er godt og hun tåler både dybt og hurtigt. En hånd frem og fat i brysterne, og så kommer afslutningen.

Jeg skulle have taget en hel time og en dobbelttur, det gør jeg næste gang.

https://annoncelight.dk/showad/410186 

(som selvfølgelig kun er aktiv når hun er på)

Skrevet
  • Author
Godtmedlir skrev, 1 time siden:

Hvor gammel vil du skyde hende til?

Uha, at sætte alder på en kvinde, skal jeg skal jeg ikke?

Og specielt fordi jeg er usikker på om hun er under eller over 30.

Hun er milf, ingen tvivl om det, men det kan være alt mellem 27-35 år.

Skrevet
Godtmedlir skrev, for 2 timer siden:

Tak for anmeldelsen.

Hvor gammel vil du skyde hende til?

Hun er over 35+ og har tidligere været aktiv under et andet navn

Skrevet
  • Author
JohnDoesen skrev, for 7 minutter siden:

Hun er over 35+ og har tidligere været aktiv under et andet navn

Kan du huske hvad navn hun optrådte under tidligere?

Skrevet
Hr Lille Niels skrev, for 45 minutter siden:

Kan du huske hvad navn hun optrådte under tidligere?

Nej, desværre - men hun tilbød bla. Blowjob i bil osv.

Skrevet
  • Author
JohnDoesen skrev, 1 time siden:

Hun er over 35+

Så må jeg sige at hun holder sig godt. Den alder og et par unger.

Hun er flot slank, ikke underlig tynd eller noget. Bare naturligt slank med flad mave, slanke ben, flot ansigt, ingen strækmærker eller noget, små faste bryster og generelt meget velplejet og lækker at røre ved.

Redigeret af Hr Lille Niels
Stavefejl

Skrevet
Hr Lille Niels skrev, for 12 minutter siden:

Bare naturligt slank med flad mave, slanke ben, flot ansigt

Skal lige være helt med🙃, er det som jeg forstår det;

En Dansk kvinde, men med Latino-ophav??

Skrevet
  • Author
migigen skrev, 1 time siden:

En Dansk kvinde, men med Latino-ophav??

Hun er dansk, hvad hun også skriver indledningsvis i sin annonce. Alt ved hendes fremtoning siger dansk, hvis I endelig vil tænke et eksotisk snit ind så kommer vi ikke længere væk end Sverige eller Norge.

Der er intet latina i hende.

Hvorfor hun har kaldt sin profil for latinobabe ved jeg ikke.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.