Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Der står en mand på hjørnet, og en til lidt længere nede af gaden. Jeg går stille forbi, vi er fremmede for hinanden, måske det ændres om lidt. Jeg er på vej til gangbang med Pink Peach. Jeg har mødt hende i solarie, så jeg har en idé om hvad hun kan klare. Tankerne kredser om hvad der skal ske.

Hov, en mand gik ind af den anviste dør, og manden på hjørnet følger efter, så vi hænger altså ud på gaden af samme årsag, og vi skal til samme vej.

Den venlige wingman tager imod i døren og betalingen overdrages. Et forsigtigt kig rundt på dem der er ankommet. Ingen som jeg kender, det er altid med en lille smule sommerfugle i maven at jeg træder ind i sådan en forsamling. En eller anden dag så løber jeg på en som kender min rigtige identitet, men i dag gik det endnu en gang godt.

Pink står klar, smiler venligt, vi genkender hinanden. Jeg er klar, jeg vil gøre mit for at hun får en ordentlig tur i dag.

Hun tager en velkomst runde, hvor hun lige sutter på alle pikkene. Derefter går det hurtigt videre og inden jeg får set mig om har jeg haft pikken i først hendes fisse og senere røv. Årh, hun kan bare tage imod. 

Jeg får hende op i cowgirl med frit udsyn til og leg med brysterne. Der er et par gentlemen som på tur tager hende bag i. Hun bliver højlydt, men heldigvis er der en som forstår at lukke munden på hende med en pik. Sådan, en airtight og hun bliver mindre højlydt, men ikke helt stille. 

Munden skal jeg også prøve, en god suttetur og  throat fuck inden jeg kommer ud over hendes ansigt. Hun er en champ.

Wingman lader de resterende 4 mand vide at det er sidste runde, jeg når en sidste tur i begge huller alt i mens Pink med sin lyserøde vibrator på klitten vrider det sidste ud af mig.

Fantastisk oplevelse, hun er direkte rå sex og hun holder af det. Jeg er fan.

https://annoncelight.dk/showad/453903

Skrevet

Mange tak for den finde anmeldelse. Det var et virkelig godt gangbang og fantastisk fremmøde på 14 deltagere 🤩🔥💦🍆 tak for indsatsen 🤤😜🔥

Så lækker med airtight 🤤☺️

Skrevet

Tak for gode anmeldelser Wow. Holder skarpt øje med hvornår hun igen arrangerer et GB og koste hvad det vil skal jeg bare lynhurtigt have arrangeret en tur her fra Tønder til solarie i Kbh.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.