Hop til indhold

Udløsnings problem

Featured Replies

Skrevet

Hej, jeg har i hele mit liv kun besøgt gp’er 2 gange og begge gange var en fiasko. Jeg kom begge gange efter under et minut under blowjob. Hvad kan jeg gøre for at forhindre min udløsning? jeg har prøvet at undersøge selv selvfølgelig (pelvic øvelser osv. har jeg prøvet)

Skrevet

Det lyder til du skal træne din pelvas muskel. Prøv når du tisser at stoppe midt i det hele. Det er den muskel. Start med at lave 3x10 sammentrækninger 3 gange om dagen. Når du kan det uden besvær om et par uger sæt det op til 15 så til 20. Når du føler dig sikker i det så lav et program hvor du leger med sammentrækningerne. Holder den længer og så slipper. Lav nogle hvor du langsomt trækker musklen sammen slipper hurtigt og omvendt. Så bliver din muskel stærkere.

Og så få gang i højre hånd og riv i banditten men stop inden du kommer, mærk efter hvordan dit point of no return føles det punkt komme før.

Håber det kan hjælpe dig. Held og lykke.

Skrevet

Prøv en PELVIC CHAIR en noget hurtigere vej til træning af bækkenbunden. Ps. Meget forskel på priserne for behandling så kig dig lidt omkring

Skrevet

Lad være med at se det som fiasko. Det er ret naturligt omend frustrerede at få udløsning hurtigt.

Prøv evt. at onanere lige inden besøget.

Eller hvis du har råd, så køb tid nok til at i kan knalde to gange. I mellemtiden kan du slikke hende eller give/få massage.

Det fede ved GP'erne er at du ikke behøver at tænke på din præstation i samme omfang eller at det er flovt, du kan være 100% sikker på at de er vant til det.

Men jeg forstår godt hvordan du har det, har selv været der og er lykkelig for at det har ændret sig.

Skrevet

Bogen "Bedre sex mand" kan klart anbefales og indeholder udførlige instrukser til et program der hjælper på holdbarheden.

"Fra regnorm til anakonda" er en anden, men kan ikke huske om den var god.

Skrevet
AstanMart skrev, for 4 timer siden:

pelvic øvelser osv. har jeg prøvet

Er du sikker på, at du laver dem rigtigt?

Kegel - er den øvelse hvor du klemmer sammen (dvs. stopper urinflow). Føles som at trække anus op i dig selv. Eller hvis du har erektion - at løfte penis. Sådan kan man også træne musklen - det er bare en lidt sværere/hårdere øvelse.

Reverse kegel - er afslapningen af musklen (dvs. accelerering af urin flow). Denne øvelse er faktisk mindst lige så vigtig som Kegel, idet det er den, der får bækkenbunden til at slappe af - og forhindrer/udskyder ejakulation. Så det er en aktiv øvelse - og ikke kun at slappe helt af. Føles som at presse anus ud ad.

Så Kegel fungerer som en speeder og Reverse Kegel som bremse. Og det virker faktisk!

Skrevet

Det er nok en ringe trøst at alder kan helbrede; men ros til dig der søger hjælp til et tabubelagt problem - som er ganske normalt. Et kursusforløb kan ses som en livskvalitetsinvestering og supplere de ovenfor nævnte og gode øvelser: Tekniske færdigheder gør hjernen mere afklaret så den ikke overvældes og panikker af den skønne nydelse. F. Eks. https://www.tantravaerkstedet.dk/tilbud/workshops-og-kurser/311-tantramassage-traening-for-maend#tilmeldieller

Eller

https://lemongrass.onlinebooq.dk/

Begge steder har gjort mig godt.

De bedste ønsker for din udvikling.

Skrevet
AstanMart skrev, for 7 timer siden:

Hej, jeg har i hele mit liv kun besøgt gp’er 2 gange og begge gange var en fiasko. Jeg kom begge gange efter under et minut under blowjob. Hvad kan jeg gøre for at forhindre min udløsning? jeg har prøvet at undersøge selv selvfølgelig (pelvic øvelser osv. har jeg prøvet)

Hvis det kun sker hos gp, så ville jeg ikke se det som en fiasko.

Som andre har skrevet book tid nok til en ekstra runde og nyd turen. Det er vi sikkert mange som gerne ville kunne hver gang.

Skrevet
  • Author
Sweetdreamer skrev, for 4 timer siden:

Det lyder til du skal træne din pelvas muskel. Prøv når du tisser at stoppe midt i det hele. Det er den muskel. Start med at lave 3x10 sammentrækninger 3 gange om dagen. Når du kan det uden besvær om et par uger sæt det op til 15 så til 20. Når du føler dig sikker i det så lav et program hvor du leger med sammentrækningerne. Holder den længer og så slipper. Lav nogle hvor du langsomt trækker musklen sammen slipper hurtigt og omvendt. Så bliver din muskel stærkere.

Og så få gang i højre hånd og riv i banditten men stop inden du kommer, mærk efter hvordan dit point of no return føles det punkt komme før.

Håber det kan hjælpe dig. Held og lykk

Jeg har prøvet de øvelser som du har nævnt, jeg har dog ikke været forbi en ny gp endnu, da jeg tænker det samme vil ske igen. Når jeg får den højre hånd i gang derhjemme så kan jeg godt kontrollere banditten om det skal være på et minut eller flere timer

Skrevet
  • Author
AalborgLook skrev, 1 time siden:

@AstanMart tag en spiller lige inden du tager afsted til GP.

Refresh skrev, for 3 timer siden:

Lad være med at se det som fiasko. Det er ret naturligt omend frustrerede at få udløsning hurtigt.

Prøv evt. at onanere lige inden besøget.

Eller hvis du har råd, så køb tid nok til at i kan knalde to gange. I mellemtiden kan du slikke hende eller give/få massage.

Det fede ved GP'erne er at du ikke behøver at tænke på din præstation i samme omfang eller at det er flovt, du kan være 100% sikker på at de er vant til det.

Men jeg forstår godt hvordan du har det, har selv været der og er lykkelig for at det har ændret sig.

Jeg har den ene gang prøvet at spille det en af en halvtime/time før besøget og det hjalp ikke, men ja “flere udløsninger/multicum” kunne være en god idé til at styrke kontrollen

Skrevet
  • Author
Hr Lille Niels skrev, for 38 minutter siden:

Hvis det kun sker hos gp, så ville jeg ikke se det som en fiasko.

Som andre har skrevet book tid nok til en ekstra runde og nyd turen. Det er vi sikkert mange som gerne ville kunne hver gang.

Ja, det er kun sket hos gp’er(2 kvinder). Når jeg er hjemme og skal få banditten i gang så kan jeg holde i forhold til min egen lyst

Skrevet
AstanMart skrev, for 28 minutter siden:

Ja, det er kun sket hos gp’er(2 kvinder). Når jeg er hjemme og skal få banditten i gang så kan jeg holde i forhold til min egen lyst

Men hvad med kvinder der ikke er GP'er?

Det er helt normalt at der er kæmpe forskel på onani og det at være sammen med en kvinde.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.