Hop til indhold

Artige Emma. 100 % dansk, Fjeldsted

Featured Replies

Skrevet

Jeg er lige kommet hjem… og har stadig et lille smil på læben efter mit besøg hos Emma.

Jeg var en smule spændt inden – især fordi man ikke ser hendes ansigt på forhånd. Men det tog ærligt talt kun et øjeblik, før alle de tanker forsvandt. Hun er ikke bare smuk… hun ved det også, og hun bruger det på den dér legende måde, der gør én lidt ekstra svag i knæene.

Hun tog imod mig med ro og selvtillid, og inden jeg nåede at tænke for meget, havde hun allerede fået mig til at slappe af. Tempoet var langsomt, næsten drillende. Og da jeg fik lov til at begynde at klæde hende af… ja, så var resten ligesom sat i gang. (Og ja – man finder hurtigt ud af, hvordan kjolen bedst ryger af 😏)

Hun nød tydeligt opmærksomheden. Måden hun kiggede på mig, små smil, små reaktioner… det var ikke bare en rutine. Hun kunne lide at mærke, hvor meget jeg ville have hende – og det gjorde kun det hele endnu mere intenst.

Det, der virkelig gjorde forskellen, var kemien. Vi kunne grine, drille hinanden lidt og samtidig holde den spænding kørende. Den kombination er farlig… på den gode måde.

Jeg havde kun taget 15 minutter – lidt forsigtigt valg. Men hold da op, de minutter blev brugt effektivt.

Hun er naturlig på en måde, der bare rammer mig. Enkel, ægte – og med en krop, der inviterer én lidt for nemt tættere på. Hun ved præcis, hvordan hun skal bevæge sig for at holde interessen fanget. De små bryster inviterer bare til at blive forkælet…

Vi fandt hurtigt en rytme sammen – legende, tæt og med masser af variation. Og til sidst… ja, der kunne man godt mærke, at man ikke er 20 længere – men stadig prøver at følge med 😅 Slik af hendes fisse, 69, cowgirl og afslutning i missionær.

Næste gang tager jeg uden tvivl længere tid. Der er stadig lidt, jeg gerne vil udforske sammen med hende… Doggy

https://annoncelight.dk/showad/446924

Skrevet

Hej Smølfen!

Nu får jeg helt røde kinder! Så mange søde ord 😍🥰

Jeg er glad for, at du nød besøget og har lyst til at komme tilbage!

Du er helt sikkert meget velkommen, da du både var sød og behagelig at bruge tid sammen med ❤️😘

Er du ikke 20 længere? Det bemærkede jeg slet ikke 😈😝

Knus Emma 😘

Skrevet
  • Author

Knus og kram var ikke noget problem, finger er no go.

Og hun er en rigtig dejlig pige, helt nede på jorden 👌

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.