Hop til indhold

Thai69, Kruså. Ingen succes.

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/305637

Nu var jeg jo optimist.

Nye piger, nye tider.

Så jeg tog en for holdet.

Det var men kontakt, og det virkede til at være blevet bedre. Så afsted det gik.

Aftalen var en time, med FP

Og starten var også god. Hyggesnak, klem og kram. Og tænkte nu er det kommet tilbage til de gode gamle dage..

Men så forsvandt pigen, de det ringede på døren. Og ind kom en meget ældre dame. ØHH

Spurgte ind til havde der skete??

Og fik svaret hun kom igen lige om lidt.

Ja ja.. Så der blev masseret og det var skam også godt. Men nu var det med tøj på. Det var jo også lidt lige meget. Hun var ikke lige et skud...

Når men blev bedt om at vende om. Og massagen fortsatte. Meget olie. Og meget fokus på lillemaden.

Men han var ikke lige så glad, som i starten.

Nu var der gået ca 20 min.. Og retur kom den unge pige.

Og så blev der ellers arbejdet... Ja med at jeg skulle være færdig!! Der blev filet og mere olie..

Intet hjalp. og efter 35 min var jeg ude af døren.

BLIV VÆK

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.