Hop til indhold

Sweet Cecilia, København - Danmarks måske bedste blowjob

Featured Replies

Skrevet

Jeg har kigget på Cecilia’s profil mange gange, og med de mange flotte anmeldelser havde jeg meget høje forventninger, da jeg skulle møde hende. Og forventningerne blev ikke bare indfriet - de blev også overgået!

Jeg oplever ofte, at når den indledende dialog på WhatsApp opleves venlig/kærlig, så afspejler det hendes personlighed. Og jeg fik også en rigtig god fornemmelse af dialogen med Cecilia.

Hun er smuk og har den flotteste krop, og hendes tungekys er fantastiske.

Jeg har læst mange roser og lovprisninger af Cecilia’s blowjob - og der er ikke så meget at snakke om - det gør hun eminent. Det bedste blowjob jeg har fået hidtil.

Nu har jeg ikke hørt om et Danmarksmesterskab i blowjob, men jeg er sikker på, at hvis det fandtes, og Cecilia deltog, så ville hun ha’ gode chancer for at løbe med guldmedaljen.

Selv om man hjemmefra kan ha’ de bedste intentioner om at nå 2 runder, så er det ikke altid, at det er sådan, at det ender. Jeg var simpelthen så overvældet af hendes orale evner, så det i stedet blev til pillow-talk for resten. Men hvor er hun dog sød, oprigtig og meget åben at snakke med. Hendes navn: “Sweet Cecilia” er således meget velvalgt - for hun er ualmindelig sød.

Jeg skal helt sikkert besøge hende igen!

https://nympho.dk/n2751/sweet-cecilia

Redigeret af ToxicWaste

Skrevet

Enig - besøgte hende sidste sommer på Christianshavm, kan huske at det var rigtig spænddnde på grund af de gode anmeldelser- hun tog fet roligt, nussede lidt på mine arme, vi smilte til himanden og efter at have stået sådan nogle få øjeblikke begyndte vi at kysse, først lidt med læber og så kom tungen ind over… så dynt og blødt og lækkert… og jeg værdsatte virkeligt hvor fedt det er at hun er slank, med god røv og smal talje og store bryster - kan bare huske hvor lækkert det var at holde godt fast i hendes baller imens vi kyssede; og den måde hun sutter pik på er helt fantastisk… vi knaldede to gange, gik over tid, kælede videre og jeg blev stiv igen - der var noget helt særligt over at kramme hendes røv, jeg blev bare så fuvking liderlig; efter 1:15 sagde hun at vi måtte stoppe, jeg var klar til at knalde for 3. gang - hun er pisse hot:)

Skrevet

Cecilia er fantastisk. Jeg har besøgt hende rigtig mange gange og er vild med både at sexe og snakke med hende. Hun har fuldt fokus på at opvarde og levere derfor en ekstraordinær GFE oplevelse. Desuden er hun bare rigtig sød og har et dejligt let sind.

Varme anbefalinger herfra!

-JoeR

Skrevet

Har forsøgt et par gange nu at komme i kontakt med hende men fuldstændig radio tavshed :-/

Skrevet

Hun er i København p.t. Cecilias blow er langsomt og det bedste slow blow jeg har oplevet hos en GP. Meget meget bedre end Nina slow blow fordi Cecilias er mere vådt og fordi hun har pikken i munden hele tiden. Desuden tager hun den dybt hvilket føles helt fantastisk. Jeg har engang oplevet aldrig at nå til sex fordi tiden bare er gået med at nyde hendes blow. Det er topklasse hvis man er blow lover

/B

Skrevet
Gaspard skrev, for 7 timer siden:

Har forsøgt et par gange nu at komme i kontakt med hende men fuldstændig radio tavshed :-/

Jeg glemte at skrive at mange har opdaget hendes kvalifikationer så hun kan være lidt svær at få en aftale med. Det hjælper nok hvis hun kender dig fra tidligere besøg.

/B

Skrevet

Helt enig. Hun er så sød og skøn. Kan det passe at hun har sat priser op for hendes ekstra?

Skrevet
  • Author
Mr_T skrev, for 8 timer siden:

Kan det passe at hun har sat priser op for hendes ekstra?

Ja, det har hun. Men de var også for lave efter min mening.

Skrevet
Mr_T skrev, for 17 timer siden:

Helt enig. Hun er så sød og skøn. Kan det passe at hun har sat priser op for hendes ekstra?

Ja i mellemtiden kan vi andre glæde os over at have nydt f.eks. CIM til kun 25 euro.

Det er kun rimeligt at hun hæver til markedsstandard på 40 hvilket ikke engang er højt. Der er nogle der vil have op til 100 euro men det betragter jeg som om at de faktisk gerne vil undgå ydelsen. Mange GP'er bryder sig ikke om sæd i munden.

/B

Skrevet

Hey Hov.. jeg har på ingen måde ville sige noget om denne skønne kvinde. Har besøgt hende flere gange og altid gået derfra med et kæmpe smil.Det var bare en efterspørgsel, hvor jeg selv var i tvivl om hun havde.

• 3 weeks later...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.