Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej Gutter.

Er ny herinde, for er lige kommet ud af at langt forhold.

Jeg har brugt sugardaters før i tiden, da det stadig var nyt og fyldt af unge nysgerrige amatørpiger.

Når jeg er inde og kigge nu (uden premium), så ser det lidt dødt ud? - Især i forhold til de unge piger 18-23.

Desuden lyder det til at der er rigtig meget scam derinde efterhånden.

Hvad er jeres erfaringer? - Er det penge ud af vinduet at købe premium igen, eller er der stadig mulighed for at møde nogle frække, unge amatørpiger?

Er der andre sider eller apps der er værd at prøve?

Mvh.

Kasper

Skrevet

Har haft stor succes med “naboens datter” på SD i årene 2018-2024.

Trak mig da det ændrede sig til semi pro’s, piger der ikke ønskede sex og piger der kun vil sælge billeder/videoer.

Men gi’ en tilbagemelding, skulle du forsøge dig igen 😇

Skrevet

Desværre er der så langt mellem de seriøse/ægte piger derinde, langt de fleste er fake profiler der er lette at lave aftaler med og er med på alt, men man skal bare betale et beløb på forhånd 😅

Skrevet

Jeg oplever, der er megen sortering imellem og meget få af naboens datter tilbage. Jeg tror grunden til, at jeg vender tilbage er troen på at det kan lykkes.

Skrevet
KasperSugar skrev, for 2 timer siden:

Er det penge ud af vinduet at købe premium igen

Det synes jeg ihvertfald med de priser medlemskab og evt. fangst koster - og man skal bruge virkelig meget tid derinde uden garanti for noget som helst. Bedre at lægge penge til side og tage en tur til Thailand, hvor pigerne står i kø uden for min dør.

Skrevet
  • Author
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Det synes jeg ihvertfald med de priser medlemskab og evt. fangst koster - og man skal bruge virkelig meget tid derinde uden garanti for noget som helst. Bedre at lægge penge til side og tage en tur til Thailand, hvor pigerne står i kø uden for min dør.

Det er ærgerligt, for havde mange frække oplevelser med helt unge og liderlige piger da det var nyt og spændende.

Skrevet

Sugardaters har ændret sig markant. De unge nysgerrig piger er væk og af dem der er tilbage er de fleste semi prof ludere eller svindlere.

Så søger man en privat prostitueret der ikke er tilknyttet klinik eller bureau så er sugardaters stadig brugbar. Problemet er bare at de ofte forventer markant højere betaling end "markedsprisen".

Skrevet
  • Author

Det er rigtig ærgerligt at det er blevet sådan.

Kan godt lide sex med amatørpiger, og gerne dem der er "out of my league", men som en skaldet og halvfed fyr så er det ikke dem der er mest held med på Tinder eller Badoo.

Er der nogle staldtips til andre platforme, hvor unge piger der godt kunne bruge lidt lommepenge hænger ud? )

Skrevet

Det er sgu utroligt at de kan slippe af sted med deres svindel , der er flere “piger” der er på 4-5 gange med samme foto , som bare er zoomet lidt forskelligt , og så bare forskellige navne i forskellige byer

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.