Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej, godaften alle sammen. Jeg udforsker den smukke fodfetish, og jeg leder efter en ekspert, der ved, hvad hun laver – det vil sige en, der har smukke, velplejede fødder, ved, hvordan man forfører med dem, og ved, hvordan man rører og onanerer med dem. Jeg er ligeglad med hendes etnicitet eller alder, så længe hun har en flot figur og smukke fødder. Jeg ved, at de fleste steder tilbyder fodfetish-tjenester, men jeg leder efter en, der ved, hvad de laver. Er det muligt, at nogen kender en, de kan anbefale, tak!

Skrevet

Jeg er i samme båd. Mange tilbyder det - få mestrer det. Jeg er i hvert fald ikke stødt på mange med reelle footjob skills. Men ja, Jennifer Romantica har små fødder hun godt kan bruge. Men det ville være rart med flere muligheder ;-)

Skrevet

Milena rødovre https://annoncelight.dk/showad/419460
Nogle af de flotteste fødder jeg har været i nærheden af.
De gange jeg har leget med hendes fødder (eller hun har leget med mig, med sine fødder) har det været yderst fornøjeligt. Hun har også en fod-fetish specifik session. Ved ikke om hun passer til dine ønsker, men et forsøg værd.

Hun er meget dominerende, men hvis man ikke er til lussinger, kvælertag osv. giver man bare udtryk for dette.

Skrevet
  • Author

Tak til jer alle for jeres anbefalinger, jeg vil gennemgå dem i detaljer og vælge en af de smukke kvinder.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.