Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Nå, en ny profil måtte til, da jeg åbenbart har oprettet min gamle bruger med en mail jeg ikke længere bruger eller kan huske.

Men til anmeldelsen af Jusmin i Kolding, som det undrer mig meget ikke er blevet anmeldt noget før, da hun afgjort er et besøg værd!

Jeg bestilte en halv times FP, som blev leveret næsten til UG. De lovede tungekys udeblev dog. Men det ødelagde nu ikke min oplevelse alligevel, selv om det sædvanligvis er noget jeg lægger meget vægt på. Det er helt afgjort pigen på billederne og dette havde jeg næsten ikke turdet håbe på, da hun efter min smag er utroligt smuk. Proportionerne fejler i hvert fald heller ikke det mindste og hun lever fuldt op til sine billeder. Hendes bryster er hjulpet, men på en afgjort perfekt måde og dejligt bløde.

Massagen som der blev startet ud med, var dog lige til den hårde side efter min smag. Den efterfølgende intime del, kan jeg bestemt ikke klage over og hun tog godt imod uden at kny og uden den “You biiig” jeg mange gange må høre og som af og til sætter sine begrænsninger. Sofie https://annoncelight.dk/showad/247897 magtede i hvert fald ikke det helt vilde da jeg besøgte hende for et stykke tid siden.

Jusmin er petit og er nok ikke meget over 155 cm. Anslået str. 35 i sko.

Mega lækker og klart et besøg værd!

https://annoncelight.dk/showad/427019

https://annoncelight.dk/profile/Siri

Skrevet

Kan nogen mon be eller afkræfte dette nye medlems indlæg

Lyder næsten for godt til at være sandt jo

Skrevet
  • Author
exostar skrev, for 57 minutter siden:

nye medlems

Jeg er langt fra nyt medlem, men måtte oprette en ny profil af den årsag beskrevet ovenfor. Jeg har periodevis været aktiv herinde de sidste 8-9 år.

Jeg tænkte også at de billeder var for gode til at være sande, men tænkte jeg ville tage chancen. Jeg blev bestemt ikke skuffet! Du kan jo tage et smut forbi hende for at få syn for sagen. Hvis du bliver skuffet, kan du jo altid vende tilbage her til for at svine mig til.

Er der nogen som ved om man kan aktivere sin gamle profil på den nye platform, hvis man ikke kan huske sin gamle mail?

Redigeret af Snadremanden2

Skrevet

Så fik jeg aflagt Jusmin et besøg.

Jeg er enig med at billeder er retningsvisende, dog photoshopped, men hendes proportioner stemmer meget fint med billeder.

Hun virker lidt for proff til mig.. sådan lidt standard program, ingen pirring, et hurtigt bj/69 (hun er behåret)… og herefter sex i 3-4 stillinger

Ingen kys blev det til, omend jeg forsøgte, undveg hun.

Hun tændte desværre ikke mig.. men derfor er hun en pæn kvinde, og hun klynker ikke når hun tager alle 21cm i bund bagfra..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.