Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Paulina sidste gang hun var i Esbjerg. Det er helt sikkert hende på billederne og hun er lige så flot i virkeligheden.

Jeg bestilte 15 minutter, da jeg ikke havde set tidligere anbefalinger omkring hende. En lidt standard oplevelse med selve akten uden for meget indlevelse, desværre - men ikke dårligt, som jeg ellers har oplevet andre steder.

Jeg tror måske det kan undskyldes med, at hun føles som en pige, der er ny i branchen.

Servicen var fin og pigen var flot - og nu kan jeg se, at hun igen er tilbage i Esbjerg.

Jeg kunne godt finde på, at kigge forbi hende igen.

Placeringen var sidste gang meget centralt i Esbjerg, en velkendt “gå i byen gade”.

Pigen: 10/10

Sex: 6/10

Service: 8/10

Lokation: 5/10 - men pæn lejlighed.

Link: https://annoncelight.dk/showad/452145

Skrevet

@Johnholm1

Jeg overvejer at bestille 30 min, selvom din annonce tyder lidt på at man måske skal lade vær. Hun ser fræk ud, men kan alligevel ikke lad vær med at tænke på det sidste du siger at du gerne vil besøge igen. Så tyder det jo på at det måske er godt nok alligevel.

Skrevet
  • Author
Denstoreokse skrev, for 5 timer siden:

@Johnholm1

Jeg overvejer at bestille 30 min, selvom din annonce tyder lidt på at man måske skal lade vær. Hun ser fræk ud, men kan alligevel ikke lad vær med at tænke på det sidste du siger at du gerne vil besøge igen. Så tyder det jo på at det måske er godt nok alligevel.

Jeg synes du skal prøve det af og danne din egen fornemmelse af hende - det var absolut ikke en dårlig oplevelse. Jeg er personligt meget til en GFE oplevelse, hvilket jeg ikke fik - men jeg bestilte også kun 15 minutter, hvilket måske ikke er helt nok til den store guldmedalje.

Hun er rigtig lækker og alene af den grund, kunne jeg godt finde på at besøge hende igen.

Og så skal hun måske også undskyldes med at være ny i branchen. Det kan være, at hun over tiden bliver en stor stjerne :)

Skrevet

Johnholm1 skrev, den 6.5.2026 at 00:02:

Jeg er personligt meget til en GFE oplevelse, hvilket jeg ikke fik - men jeg bestilte også kun 15 minutter, hvilket måske ikke er helt nok til den store guldmedalje.

Tak for anmeldelsen.

At vælge laveste prispunkt og uden kys, og samtidig forvente GFE er nok at sætte baren lige højt nok... 😊

Hun er jo helt vildt lækker. Er hun glat?

/ Western

Redigeret af Western

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.