Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Var idag på besøg hvor jeg havde bestilt 1 times massage. Det blev dog ændret efter en halv time til Fp jeg kunne bare stå for hendes super lækre udseende damm hun er lækker og hendes ret gode massage fik mig bare i humør til mere.

Hun tog tøjet af og gik igang med b2b hj/bj og hendes lækre glatte pussy blev virkeligt smagt på og den blev bare drivende våd ved ikke hvad der gik af hende hun skulle bare op og sidde på den og der gav hun altså Max gas tror hun fik ligeså meget ud af det som jeg det så og lød sådan.

Hun er bare en fryd for øjet når hun sidder ovenpå hendes bryster er imo totalt lækre lavet de ser helt naturlige ud.

Så det var en super start på dagen.

Stort thumps up.

Det er hende på billederne.

https://annoncelight.dk/showad/446335

Skrevet

Var der søndag. Og jeps hun er smukkere end de fleste. Fortalte at hun er 168 cm høj. Damn hun er en fryd for øjet. Hun er 35 år men ligner en på 25 år. Den service jeg fik fås bedre andre steder. Da jeg var der var hun ikke glat men lækkert trimmet.

Men hvis du er en sucker med øjnene skal hun besøges.

8000

Redigeret af 8000

Skrevet

Tak for anbefalingen.

Hun er en sød, køn dejlig pige der også kan give en god massage !

Skrevet

For pokker hvor er jeg glad for at se, nogle af jer andre har haft en god oplevelse ved Ava. Jeg har af 2 omgange forsøgt at få spræl, liderlighed og gang i damen. Penge, komplimenter, tunge og hænder … jeg har givet hende det hele, men der kom bare ikke rigtig noget gang i hende.

Skrevet
Med.Lem skrev, for 15 minutter siden:

men der kom bare ikke rigtig noget gang i hende.

Præcis det jeg også oplevede. Hun virkede kold og distancerende.
Hun er flot, bortset fra brysteren er for store til hendes spinkle krop. Men det er næsten normalen for alle thaier i dag. Ærgerligt

@Med.Lem Vi er nok bare ikke flotte og lækre nok 😁

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.