Hop til indhold

Alice Hot - KBH SV - halvdårlig oplevelse... 6/10 ish

Featured Replies

Skrevet

Hej, jeg ser hun er meget velanmeldt, så dette er måske på grænsen til helligbrøde eller blasfemi for nogle, men jeg synes ikke Alice er særlig interessant:

https://nympho.dk/n5475/alice

Hun er godt rund, ingen af billederne viser hendes runde mave; hun ryger og det bemærker man nemt på hendes ånde, og det er ikke på den frække måde, bare en askebæger-fornemmelse omkring det.

Hun er sød nok, men ikke specielt charmerende...
Hun har store bryster.. men de sidder på en lidt .. flommet, løs krop..
Hun ligner slet ikke modelbillderne, altså overhovdet - jeg vil sætte dem til at være 10 hvis ikke 15 år gamle, det er noget helt, helt andet nu.

Nå, anyway, ingen grund til at udpensle.

Hun har sat sin pris lidt lavere end andre, så jeg tænkte det var smart lige at få en top oplevelse for en lidt lavere pris, men det var altså ikke hvad jeg synes jeg fik. Hun leverede "the basics" så 6/10 er nok OK - men hun nærmer sig slet ikke top-karakterer overhovedet.

Nå, sådan er der så meget-)

Held og lykke derude:-) Det er godt med et forum så man kan holde hinanden opdateret på hvor man får god service, jeg er ikke så ofte afsted, men i ny og næ når det lige passer ind:-)

Skrevet

Jeg har besøgt hende et par gange - først i Valby og siden Brøndby hvor hun var sammen med en kollega, hvor de også tilbød lesbisk

Billederne var de samme som nu og der var hun også større end hvad billederne viser

Jeg synes dog alt i alt er gør hun det udemærket dog er jeg stoppet med at besøge hende pga hun ryger

Skrevet

Jeg er fan af hende. Jeg synes at hun er en rigtig vildkat.

Ryger, ja. Bed hende om at børste tænder så er hun lækker at kysse igen.

Skrevet

Jeg besøgte hende i oktober 2019, og hun var en fornøjelse at bolle. Men allerede dengang var der en diskrepans mellem Alice i virkeligheden og hendes billeder. Hendes energi var superfed, men jeg tror, at jeg vil skyde hende til hjørne efter Borats anmeldelse.

Skrevet

1000 tak for anmwlseln af Alice. Havde faktisl overvejet hende som alternativ til Milena, men nu er jeg da ikke i tvivl mere

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.