Hop til indhold

Julya, Uhlandstraße Berlin

Featured Replies

Skrevet

Kan desværre ikke ligge link ( Julya) op da hun holder ferie ,men kan se at nogle af hendes veninder holder sengene varme .

Kobtaktede for 9 dage siden en britisk pige/dame på 26 somre 165 cm og ca 70 kg med blond går og naturlige bryster i en fyldig str C.

Fik prostata massag samtidig med øko blow- sex i 3 stillinger og gik fløjtende derfra efter små 35 min.

Betalte i den lokale valuta 80 euro. ( + lidt i drikkepenge )

Skrevet
BigDaddiz skrev, den 4.5.2026 at 21:58:

Og hvor i Tyskland ligger så denne Uhlandstrasse?

Det ville jeg egentlig også gerne vide.

Der er mindst ti gader og områder på denne jord, som er opkaldt efter den tyske digter, litteraurvidenskabsmand, jurist og politiker Johann Ludwig „Louis“ Uhland (1787-1862). Der er sågar en gade i Namibia (af alle steder), som bærer hans navn.

For at det ikke skal være løgn er også en by i Texas og en asteroide opkaldt efter ham, fremgår det af Wikipedia.

Ja, jeg må vel skamme mig over ikke at have læst noget af ham.

Men jeg har derimod læst Denwoods indlæg og tillader mig at mene, at det kunne have fået et kvalitetsløft ved et link til stedet, hvor bemeldte frk. Julia og hendes britiske veninde huserer - når der nu ikke kan linkes til frøkenen personligt.

Jeres

AM

Skrevet
  • Author
BigDaddiz skrev, den 4.5.2026 at 21:58:

Og hvor i Tyskland ligger så denne Uhlandstrasse?

Berlin imellem kurdam og zoo.. min fejl

Skrevet

Min kære Denwod

Så ved vi da hvilken by, vi skal lede i, og vi ved, hvem det ikke er.

Så vidt så godt.

Men Uhlandstrasse i Berlin er 2,9 km lang fra Steinplatz i nord til Blissestrasse i syd. Husnumre i Berlin er ikke altid lige logiske, men umiddelbart ser 197 ud til at være det højeste.

Så der er en del dørklokker, der skal stemmes, hvis vi skal finde den mystiske skønhed og hendes veninde ved godt gammeldags benarbejde.

Måske er jeg bare doven, men ville det hele ikke blive meget nemmere, hvis du afslørede, hvilken hjemmeside, du har fundet de to søde kvinder på?

Det ville også give en bedre brugeroplevelse, hvis du hviskede os navnet på veninden i øret.

Men bortset fra det skal du have tak for din lille gætteleg. Jeg har kendt den berlinske version af Uhlandstrasse i snart 70 år, men jeg har først nu undersøgt navnets oprindelse. Og nu sidder jeg så og læser en meget interessant artikel om gaden på Wikipedia. 😀 😀

Med venlig hilsen

AM

Redigeret af 2300AM

Skrevet
  • Author

Da hun ikke er på pt kan jeg ikke linke til hendes annonce..

Men det ligger 16 meter fra hampton by hilton. I lejligheds hotel ..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.