Jernsvinet 13991 Skrevet 17. Maj, 2014 Minder mig om at jeg var i Hamburg sidste år - og her oplevede jeg 2 forskellige piger, begge bruge det trick at bide toppen af et kondom og så sætte det rundt om både pik og nosser - det hindrer blodet i at strømme tilbage og giver derfor en kæmpeerektion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 18. Maj, 2014 Minder mig om at jeg var i Hamburg sidste år - og her oplevede jeg 2 forskellige piger, begge bruge det trick at bide toppen af et kondom og så sætte det rundt om både pik og nosser - det hindrer blodet i at strømme tilbage og giver derfor en kæmpeerektion kan du finde en redtube video af det ? for vil faktisk gerne se teknikken..... bruger gerne 2 kondomer pr gæst for den effekt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 18. Maj, 2014 Minder mig om at jeg var i Hamburg sidste år - og her oplevede jeg 2 forskellige piger, begge bruge det trick at bide toppen af et kondom og så sætte det rundt om både pik og nosser - det hindrer blodet i at strømme tilbage og giver derfor en kæmpeerektion Samme effekt kan opnåes med en husholdningselastik lagt omkring i passende 'stramhed', der er et stort udbud af forskelligt udformede elastiske 'cockringe' hvis formål er det samme. Den sættes omkring helt inde ved 'roden' , hvor gentialierne hæfter til kroppen - ikke for stramt - ikke for løst Teknikken er vist kendt af alle drenge over 14 år og jeg finder det lidt mærkeligt at Jasmin ikke er blevet indviet i den teknik af nogle af sine mange partnere gennem tiden Venligst Spunsen/Bundstokken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 18. Maj, 2014 Teknikken er vist kendt af alle drenge over 14 år og jeg finder det lidt mærkeligt at Jasmin ikke er blevet indviet i den teknik af nogle af sine mange partnere gennem tiden Da ikke med et kondom hvor spidsen er bidt af... ; :D - det er jo det sjove ved setuppet her... penisringe er meget almindelige men jeg har aldrig tænkt på at bruge et kondom som sådan... ej heller spekuleret i at flå dem i stykker da jeg primært arbejder på at holde dem intakte *gg* flere af mine partnere har brugt diverse opspændinger - men jeg har aldrig monteret en decideret penisring selv for jeg kan jo ikke selv mærke om den sidder nøjagtig som den skal hvis du ligefrem ved hvordan man forvandler et kondom til en penisring og monterer den - laver du så ikke lige en video så jeg kan blive klogere ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 18. Maj, 2014 Da ikke med et kondom hvor spidsen er bidt af... ; :D - det er jo det sjove ved setuppet her... penisringe er meget almindelige men jeg har aldrig tænkt på at bruge et kondom som sådan... ej heller spekuleret i at flå dem i stykker da jeg primært arbejder på at holde dem intakte *gg* flere af mine partnere har brugt diverse opspændinger - men jeg har aldrig monteret en decideret penisring selv for jeg kan jo ikke selv mærke om den sidder nøjagtig som den skal hvis du ligefrem ved hvordan man forvandler et kondom til en penisring og monterer den - laver du så ikke lige en video så jeg kan blive klogere ? Hej Jasmin, det er sådan set ret enkelt: der skal bare bides hul i spidsen og så strækker man den ud med hænderne og monterer den om roden af penis, omkring nosserne eller begge dele på en gang - de 2 der gjorde det ved mig var meget ferme til det og det gik lynhurtigt - nåede knap nok at tænke: "hvad sker der lige her" - og jeg plejer ellers selv at have div. hårbånd som back-up Penis-ringe er efter min mening alt for dyre - i forhold til hvor billige de er at lave - og så er de ikke elastiske nok - så er det bedre med en snor (evt. elastiksnor) og så sådan en strammer fra en børnejakke - fås i løsvægt i mange forskellige former og farver til få kr. Hårbånd er dog min favorit, da de fylder en del - så f.eks 4 stk. omkring nosserne får dem til at daske dejligt mod måsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg