Hop til indhold

COF, Swallow.. Hvad indebærer det?

Featured Replies

Skrevet

Altså - jeg ved jo godt hvad ovenstående betyder - men jeg leder altid efter nærværd, GFE, kys, lystne blikke og grin, samt den ultimative orgasme - nok i virkeligheden alt det, jeg har savnet i mit tidligere ægteskab. Jeg går næsten ALTID efter CIM hos en GP, fordi jeg synes det er frækt og fordi jeg elsker et godt blow - jeg er sjældent i stand til at gennemføre et samleje, fordi lilleper ikke vil lege med der.

Så hvad får I ud af COF og evt swallow? er det for jer "bare" at komme ud over en kvindes ansigt, og se hende med jeres sæd i hele hovedet? fordi jeg går efter de der søde GFE kvinder, har jeg ikke ret meget lyst til den del..

Eller er det den der med hun spiller dig af mod hendes tungespids, og bare lader dig kommer (og ramme det, der nu rammes kan), og efterfølgende lader dig komme ind i hendes mund og sutter dig færdig?

Er swallow "bare" at i kommer i hendes mund og hun synker (evt viser jer hendes mund fuld før) og så viser hendes tomme mund? Herefter skynder hun sig ud og skyller mund?

Eller er det en blanding, at hun slikker dig helt tom, slikker dig ren, før hun viser dig hendes tomme mund?

Nåmen, nu hvor jeg egentligt startede nysgerrigt, har jeg vel egentligt svaret på mit eget spørgsmål , for det kommer vel an på kvinden 😁

Så hvad kan du lide, hvad mener du? Og hvad synes du at XX tager imod COF som en champ betyder?

Redigeret af Mr_T

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.