Hop til indhold

Min absolut vildeste dag i Odense med 3 besøg

Featured Replies

Skrevet

Jeg er ikke den der normalt søger efter nye piger, når jeg allerede har fundet 2 dejlige piger.

Men, jeg faldt tilfældigvis over Raven, som var et par dage i Odense i sidste uge, men allerede væk igen.

https://annoncelight.dk/showad/410400

Jeg havde godt set lignede annoncer, men jeg bookede en halv time til 700,- Det var ikke pigen på billederne, selvom hun lignede. Da hun fik pengene var hun væk i lang tid og da der var meget mørkt i kælderen brugte jeg tiden på at fjerne det håndklæde der var lagt over den eneste lampe i rummet. Da hun kom tilbage skulle det ligges på igen som var lidt mærkeligt, som om jeg ikke måtte se hende. Måtte næsten ikke røre hendes bryster og sådan fortsatte det, så jeg valgte at smutte igen uden lillemanden fik noget ud af det.

Nå, nu var jeg i Odense SV, så jeg valgte at besøge 123Thaimassage. Nana er jo den ene af mine favoritter. Nana

( I tilfælde af at nogen vil vide hvem der også er min favorit, så er det Stella. På de nye billeder i hendes annonce ser hun sku rigtig godt ud. Stella )

Bagdøren stod åben i det fine vejr og Anna var ved at lave middagsmad, så da hun så mig blev jeg inviteret indenfor og ført til Nana's værelse. Nana havde lige haft fødselsdag, så havde en lille gave med til hende. Men jeg havde ikke bestilt tid, så mens vi snakkede kom der en kunde til hende og jeg smuttede hurtigt ud af bagdøren igen.

To besøg og lillemanden var tydeligvis utilfreds.

Kom så til at tænke på et nyt massagested der lige er åbnet, så selvom jeg ikke havde bestilt tid tog jeg chancen. Igen nem parkering bagved huset og da jeg bankede på fordi døren var låst blev der hurtig kigget ud og døren åbnet. Meget pæn Thai dame på 30-40 år og næsten flydende dansk. Bestilte en halv time oliemassage og hun førte mig til et lille værelse, også selvom vi gik forbi flere massagebrikse med forhæng imellem. Spurgte forsigtigt om hun også tilbød mere end massage. Hun siger at hun kun giver massage, men at hun har to damer der tilbyder det hele, men de er ikke mødt ind endnu. Hun blev eftertænksom og siger så at hun gerne vil tilbyde FP fordi hun syntes jeg ser godt ud. Arrghhh, bliver jeg snydt nu eller hvad sker der for jeg kunne jo være hendes far, men samtidig kom der også ret tydelige signaler nedefra, så der blev betalt.

Hun var bare dejlig, tydelig genert og da den halve time var gået siger hun at det var rigtig godt for det var længe siden hun havde haft sex, da hun havde haft travlt.

Jeg kan ikke uddybe det mere eller svare på spørgsmål om det sidste sted. For var det bare en dejlig engangsoplevelse, var det et salgstrik eller er der mere at komme efter??? Jeg ved det ikke, men tænker det skal undersøges og så må vi se om der kommer en update.

Som prikken over i'et sluttede jeg dagen af med en Thaiboks.

Skrevet

Det grænser næsten til en gættekonkurrence, et nyt massagested, der lige er åbnet…??? Hvis det er de eneste informationer, så bliver det ikke let at finde ???

Skrevet
  • Author

Undskyld, men det var ikke ment som en gættekonkurrence. Jeg var selv i tvivl om jeg skulle lave en anmeldelse af det sidste sted, for jeg ønsker ikke at støde nogen.

Jeg har bare det problem at jeg er ny og gerne besøger den samme pige igen og igen. Det kan derfor se ud til at jeg kan have lavet aftale med den pågældende pige om ekstra reklame i bytte for sex, hvilket jeg ikke har. Derfor valgte jeg at skrive mit indlæg, så I også kan se at jeg er på tur rundt i byen en gang i mellem.

Gratis parkering er bare et vigtigt punkt for mig, for jeg ønsker ikke min parkering registreret og heller ikke at jeg holder et sted hvor jeg kan risikere en parkeringsbøde. Hvis pigen ikke vil ud med adressen så jeg kan undersøge parkeringsmuligheder før jeg kører derhen, så finder jeg bare en anden at besøge. Det giver mig også et bedre besøg hos pigen når jeg ikke skal tænke på både parkeringsvagt og evt. fokus på klokken.

Skrevet
fyr58 skrev, for 5 timer siden:

det var ikke et svar på mit spørgsmål

Det var lige præcis det det var… bare ikke det svar du søgte.

Skrevet

Kmadsen....jeg opfattede det ikke som en gættekonkurrence. Forsøgte bare at hjælpe dig lidt på vej så andre måske kunne få glæde af informationerne.

Sriwilai er et forholdsvis nyåbnet Thai-sted med parkering bag huset. Men om det er dér ved jeg jo ikke.

Skrevet
Big3lover skrev, for 5 timer siden:

Kmadsen....jeg opfattede det ikke som en gættekonkurrence. Forsøgte bare at hjælpe dig lidt på vej så andre måske kunne få glæde af informationerne.

Sriwilai er et forholdsvis nyåbnet Thai-sted med parkering bag huset. Men om det er dér ved jeg jo ikke.

https://annoncelight.dk/showad/454108

https://www.sriwilaithaimassage.com

Skrevet
Brunfilla skrev, den 10.5.2026 at 08:55:

jeg synes da det til forveksling ligner Sofia der havde klinik i haslev. Hun var i øvrigt også meget selektiv med hvem hun tilbød FP til og virkede også lidt genert og kunne blive utroligt liderlig

Ja det stemmer nok. Det er i Ren Wellness huset. Det er også mulighet for hammam vask. Fint lokale.

Skrevet
  • Author

UPDATE.

Som jeg skrev i min anmeldelse ville jeg undersøge det nærmere, så jeg bookede en tid ved "Mutter", men da jeg ankom var hun der ikke så jeg fik massage og HJ af en af pigerne. Ikke lige hvad jeg havde planlagt og massagen var ikke særlig god, men HJ var ok bortset fra at jeg næsten ikke måtte rører.

Jeg bestilte så en ny tid ved "Mutter" og skrev at jeg kun ville have massage af hende. Hun kunne godt kende mig og da jeg spurgte om hun normalt tilbød FP var det et tydeligt NEJ. Denne gang lagde hun heller ikke op til mere end massage, hvilket selvfølge også var ok. Jeg er bare glad for oplevelsen.

Jeg kan derfor desværre ikke afsløre hvor det er, men med 100% sikkerhed skrive at det IKKE er Sriwilai Thai massage.

Skrevet

Altså vi andre har jo ikke meget gavn af dine anmeldelser, når du ikke skriver hvilket sted og pige det drejer sig om ?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.