Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Faldt over denne annonce: https://annoncelight.dk/showad/455432
Og det så jo fint ud det hele, lige måske med undtagelse af betaling som kun var Paysafecard. Var ikke noget jeg havde erfaring med, men læste lidt om det og det viste sig til at være legit nok.

Skrev lidt frem og tilbage hende på Whatsapp og blev enig med hende om 1 times erotic massage, med hj, bj og 69 for 1000,- Da det var ved at være sent lørdag aften, skrev jeg at jeg ville kigge forbi hende i dag søndag, og det var fint nok. Jeg skulle bare købe det kort, som sælges flere steder, bla. Circle K. Så ville jeg få hendes adresse. Det endte så med at jeg ikke kunne sove i løbet af natten, og da der stod i hendes annonce at man kunne komme hele døgnet, skrev jeg til hende kl 3, om hun ville have besøg om en times tid, da jeg havde det meste af en times kørsel til hende. Og det var fint nok. Jeg kørte forbi Cirkel k, købte det kort, og skrev så til hende om adressen. intet svar. Ga hende lidt tid, kunne jo være hun havde en kunde, men efter en del tid, hvor der intet svar var kommet, endte jeg med at ringe til hende. hun tog den ikke, men så og svarede på mine beskeder, klokken var tæt på 5 nu. Men nu ville hun så have 300,- mere i commendations, hvilket hverken hendes annonce, eller mit skriv med hende havde sagt noget om. Jeg var ved at være halvtræt der, så besluttede mig bare for at køre hjem igen.. Så fik lige spildt det meste af 2 timers kørsel, plus ventetiden hvor hun ikke svarede, plus at jeg nu har et 1000,- Paysafecard, som heldigvis kan bruges i rigtig mange online handler, så de er ikke spildt.

Jeg vil ikke anbefale, at man spilder tid på hende!

Skrevet

hejsa, nej paysafecard er desværre et rødt flag.

Min utroligt nære ven NielsKim som jeg nok kender bedre end de fleste, lavede denne markedsundersøgelse for nogle måneder siden:

Du ka. få dine penge retur igen, ved at registrere dit iiban kontonummer i appen.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.