Hop til indhold
RitterKugelbert

Jazmin på Amager - akkurat bestået

Recommended Posts

I nærheden af 5-øren på Amager ligger der nogle lejligheder. I ét af dem står Jazmin og kigger ud af sit soveværelsevindue og checker om fyren, på den anden side ligner en voldspsykopat. 

Fyren er mig, og inden da, har vi haft en kort telefonsamtale, hvor hendes sødmefyldte stemme - og et efterfølgende rykkeropkald fra hende (!! faktisk ment som god service, men højest usædvanligt!!) - lokkede mig afsted!

Strategien var lagt hjemmefra: 400 kr. i forlommen, og ekstra sedler i baglommen, hvis nu .. :) Bliver guidet hen til den rigtige opgang, døren går op .. og da overvejede jeg faktisk, om alt skulle tømmes, inkl. baglommen: smuk, petite og sød pige - præcist som på billederne. 

325172.jpg

Jeg forsøgte straks at small talke, men hendes engelske rækker tilsyneladende kun til det arbejdsmæssige. Måske gider hun ikke at involvere sig mere end højst nødvendigt, for de professionelle sætninger er indøvet nærmest provokerende fejlfrit. Da hun lagde an til at remse alle ekstra-omkostningerne op (what!?, tænkte jeg: "+300 kr. for kys!"), afbrød jeg hende med et greb i forlommen og en nødløgn: "Undskyld, men har ikke flere penge med - det vil jeg helt sikkert have næste gang!". 

Blow-jobbet var ret godt og hun var dejlig stram at kneppe, på trods af glidecreme i RIGELIGE mængder. Hun havde endda et ekstra lager under hele akten i venstre hånd, der dog smattede ud i min, da jeg forsøgte at tage hendes hånd på et tidspunkt. Nå, det var det positive. Under akten blev der udstedt 2-3 forbud - mest mod kys på hals og krop. Der opstod også en mindre sproglig (?) misforståelse lige inden jeg skulle trænge op i hende, men det betød ikke det store. 

Alt i alt en oplevelse, der startede lovende, men hurtigt blev professionelt rutinepræget. Der blev leveret, hvad der skulle og for 400 kr. er det absolut bestået. Ærgerligt, at jeg ikke kunne fornemme en person bag pigen, for så havde jeg benyttet mig af, at der stadig var 2 uger til hun skulle hjem til ... Ungarn.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alt i alt en oplevelse, der startede lovende, men hurtigt blev professionelt rutinepræget. Der blev leveret, hvad der skulle og for 400 kr. er det absolut bestået. Ærgerligt, at jeg ikke kunne fornemme en person bag pigen, for så havde jeg benyttet mig af, at der stadig var 2 uger til hun skulle hjem til ... Ungarn.

Du fik vel det du betalte for - havde du nu betalt bare kr. 200,- mere og fået en hel ½ time, havde du sikkert også oplevet mere af personen bag pigen - her er min strategi enten at gå all in og vise at jeg ikke er en fattigrøv og at jeg er oprigtig interesseret i pigen  :D  - eller gå igen, hvis pigen ikke interesserer mig.

Det kan godt være man sparer et par hundrede kroner, men det kræver 3 gode oplevelser at opveje en dårlig - så at holde på kronen, svarer til at lade daleren rulle  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du fik vel det du betalte for - havde du nu betalt bare kr. 200,- mere og fået en hel ½ time, havde du sikkert også oplevet mere af personen bag pigen - her er min strategi enten at gå all in og vise at jeg ikke er en fattigrøv og at jeg er oprigtig interesseret i pigen  :D  - eller gå igen, hvis pigen ikke interesserer mig.

Det kan godt være man sparer et par hundrede kroner, men det kræver 3 gode oplevelser at opveje en dårlig - så at holde på kronen, svarer til at lade daleren rulle  :P

Er tilbøjelig til at være enig. Jeg tror næppe man får den rigtige pige at se, hvis man bare går ind og ligger minimumsbeløbet. Jeg håber der er andre der har været forbi og oplevet hende.

Jeg takker for anmeldelsen dog, sætter pris på det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kan fuldt ud tilslutte mig RitterKugelbert’s beretning. Den ligner 100 procent kopi af den oplevelse som jeg havde i går. Lige fra ankomst på modsatte side af lejligheden, til oplevelsen inden for døren. Man skulle tro at hun havde et ”check skema” som hun satte flueben i, alt efter hvor i processen hun var  :-P  Vil dog lig tilføje, hendes mobil ringer under seancen, den slår hun dog forholdsvis hurtigt fra, men ikke hurtige and at hun også lige når at læse en SMS. samtidig med det, var der også en del støj ude fra korridoren i den lille 3 værelses lejlighed. To gange var støjen så ”virkelig” at jeg troede døren til vores værelse gik op.. Rimelig meget ”turn off” lille Friller blev sgu gjort mere eller mindre ukampdygtig  :eek:  Man må godt røre hendes bryster, som jeg vil skyde til en lille B, men alle andre steder skal man hverken pille eller røre ved. Tror heller ikke der går længe, så har beboerne i opgangen fundet ud af hvad der foregår i lejligheden. Selve området virker som et sted hvor alle kender hinanden, og da vejret var super godt i går, var der en del aktivitet på græsplæner og legepladser, ingen tvivl om at folk lægger mærke til en.    

Gentagelse: Nej, kommer ikke igen.    

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så har jeg ikke formuleret mig helt klart. Det var allerede INDEN betalingen, at hendes lidt for professionelle skjold fremstod lysende klart - al min charme og smiger prellede simpelthen af :) Og det var ikke pga. generthed eller sprogvanskeligheder, for så havde hendes dejlige udseende gjort, at jeg havde trukket flere kontanter op i håb om optøning. Som sagt: det var 400 kr. værd, og jeg er ganske sikker på, at 200 kr. ikke ville ændre på det upersonlige indtryk. Der skal nok noget mere til.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sniper123

Jeg besøgte Jazmin sidste lørdag, da var hun nok rimeligt nyankommet. Jeg bestilte også en omgang til kr. 400, havde adviseret det på forhånd. Jeg fik de 20 minutter incl. superfransk og hun trak selv mine fingre hen til hendes klit, da hun stod over mig med spredte ben.

Den oplevelse/ydelse jeg fik var mere end godkendt.

Jeg kan så se, at superfransk tilsyneladende er blevet extra - så der er nok kommet lidt mere taxameter over det. Jeg havde tænkt mig, at tage en halv eller hel time med hende. Det vil jeg så delagtiggøre jer i, hvis det bliver til noget.

Hun holder til i samme lejlighed, som Lily og Isabell og jeg har også oplevet, at der kan være støj fra gangarealet. Hvis alle kunderne køber 15-20 minutter, så må der være en del trafik på trappen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sniper123

Jeg besøgte Jazmin sidste lørdag, da var hun nok rimeligt nyankommet. Jeg bestilte også en omgang til kr. 400, havde adviseret det på forhånd. Jeg fik de 20 minutter incl. superfransk og hun trak selv mine fingre hen til hendes klit, da hun stod over mig med spredte ben.

Den oplevelse/ydelse jeg fik var mere end godkendt.

Jeg kan så se, at superfransk tilsyneladende er blevet extra - så der er nok kommet lidt mere taxameter over det. Jeg havde tænkt mig, at tage en halv eller hel time med hende. Det vil jeg så delagtiggøre jer i, hvis det bliver til noget.

Hun holder til i samme lejlighed, som Lily og Isabell og jeg har også oplevet, at der kan være støj fra gangarealet. Hvis alle kunderne køber 15-20 minutter, så må der være en del trafik på trappen.

Jeg besøgte Jazmin i dag, købte en halv time og noget af hendes entusiasme er nok forsvundet - men oplevelsen var for så vidt ok.

Hun gnaver gren på en nærværende måde og kigger frækt op på en, bortset fra at hun er noget kilden på fødderne, så nød hun da

kælerierne og gav også igen.

Vil jeg besøge hende igen - nej det vil jeg ikke, det er ikke på grund af hende; men jeg prøver at skære ned :-|

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...