Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

@DirtBag har luret lidt på annoncen - den er godt nok sparsom med info og så er den “blå” om det betyder vi har fornøjelsen af en lady boy/ombygget ved jeg ikke - men det sammenholdt med det sparsomme tekst i annoncen har afholdt mig med at opsøge en aftale indtil videre.

Skrevet
lurikken skrev, for 17 timer siden:

@DirtBag har luret lidt på annoncen - den er godt nok sparsom med info og så er den “blå” om det betyder vi har fornøjelsen af en lady boy/ombygget ved jeg ikke - men det sammenholdt med det sparsomme tekst i annoncen har afholdt mig med at opsøge en aftale indtil videre.

Nu er jeg nysgerrig, ikke så megen erfaring her - hvad mener du med "blå" og hvorfor tror du hun er ombygget

Skrevet

@NP Dok hvis du kigger på oversigten på Annoncelight har annoncørnavnet forskellig farver alt efter om de angiver de er kvinde, mand, trans osv. Junes annoncørnavn er blåt hvilket betyder at det er angivet det er en mand, navnet er også Anders….. Muligvis en smutter og måske fordi hun får hjælp af en Anders til at lave annoncen.

• 2 weeks later...
Skrevet

Har besøgt June/ Gib.

Hun er ikke en ladyboy, Har aldrig været en mand.

Hun er født som pige/kvinde. Hun har et par gode silikone bryster en god krop

Ikke løst maveskind

ca 49 kg. Frisk og smilende kvinde. God behandling

Vil jeg besøge igen ja det vil jeg

Skrevet

Jeg har også besøgt June - Hun er helt sikkert kvinde og født sådan. Derudover er June sød, imødekommende og ret sjov.

June er slank og med pæne bryster som er lavet, lidt hårde til min smag, men generelt dejlig krop.

Bestilte en halv time, fravalgte massage og gik direkte til det sjove, lidt kram og gensidig berøring inden jeg dykkede ned mellem hendes ben og slikkede hende. Det reagerede hun super dejligt på.

Derefter sex med kondom i forskellige stillinger, jeg synes hun er dejligt stram. Valgte afslutning i 69 hvor hun suttede mig til udløsning.

Alt i alt en dejlig oplevelse, som kan tåle gentagelse, og til meget rimelige Vejle priser

Skrevet
henrik_klausen skrev, 1 time siden:

klinik eller privat lejlighed er det i vest byen ?

Tidligere klinik, kendt (slidt) sted tæt ved havnen

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.